Chit Chat · Mõttekäigud

01072016

beach-hello-hello-july-hola-favim-com-1941565

Ükspäev ma sattusin taaskord lugema oma vanu blogipostitusi. Mulle meeldib seda aegajalt teha, et taas meenutada neid tundeid, mis mind neid kirjutades valdasid või veelkord mõelda nendele mõtetele, mis tookord mu peas tiirlesid. Lisaks meeldib mulle neid lugeda ka seetõttu, et tunda rõõmu selle üle, kuhu ma praeguseks oma eluga jõudnud olen. Ja ma olen tõesti endaga rahul. You did well, Janne !

***

Juuli on üks vahva kuu, sest I.-l tuleb puhkus varsti ja ma loodan, et me seekord jõuame Hiiumaale. Ma pole seal kunagi käinud, aga tahan juba mitu aastat sinna minna. Samas aga pole me üldse planeerinud seda minekut, pole broneerinud ööbimist jne. Ma ütlesin, et ma võin telgis ka ööbida ja küll Tikrike ka seal hakkama saab. Samas võiks ikka ju pesemisvõimalus ka olla. Eelkõige just lapse pärast. Ma nii tahan minna, aga ma üldse ei jaksa tegeleda sellega, kas kuskil üldse on veel vabu tube/maju/kämpinguid..

Juulis on veel Türi kohvikutepäev ja siis Põltsamaa roosipäev ja siis Unustatud mõisade külastuspäevad terve kuu jooksul ja siis veel Jäneda talupäevad jne jne. Oeh, tihe kuu saab olema. Õnneks on meie Tikrike tubli poiss ja naudib autosõitu, seega saab kõik kohad käidud ja nähtud ka.

2 thoughts on “01072016

  1. Ma igaksjuhuks hoiatan,et varsti saad kirjutada üles 😀 Et sa ise ei tormaks midagi ostma selleks puhuks 😀

Leave a Reply

