1-kuune Tikrike

Märkamatult on kätte jõudnud päev, mil ma saan öelda, et mul on kodus 1 kuusk ehk siis vahva 1-kuune poisipõnn. See kuu on möödunud uskumatult kiiresti ning on olnud täis häid ja natuke vähem häid päevi. Siia kuusse on mahtunud nii naeratusi kui ka koos nutetud pisaraid, mis sellest, et Tikrike veel pisaratega ei nuta. Rõõmsaid hetki on kahtlemata olnud siiski rohkem.

2016-06-23 08.46.07 1

Hommikuti on Tikrike üks täitsa rõõmus laps. Naeratab ja jutustab. Aga mida õhtu poole päev läheb, seda pahuramaks ta muutub. Magama jäämine on üldse omaette ooper. Kuna ta saab õhtuti lisaks ka rpa-d, siis esimene öine uni on õnneks päris pikk, kuskil 4-6 tundi, olenevalt päevast. See tähendab, et kuna ta jääb magama kell 23, siis saan mina ka üsna normaalselt magada ja väga ei kurda. Aga selle eest päeval ei meeldi talle eriti magada. Vähemalt siis mitte kui seda peab tegema voodis ja minust eemal, siis magab ta kuskil pool tundi kuni tund. Kui ma ta siis omale kõhule võtan, magab veel vähemalt tunnikese otsa. Ja kui ma lasen terve une enda peal magada, võib see ka 3 tundi kesta.

2016-06-26 05.02.46 1.jpg

Mida Tikrike oskab ? Kõhuli olles tõstab pead ja jõuab seda juba päris tükk aega hoida. Mõnikord läheb õnneks temaga jutustades ka naeratus vastu saada. Lutiga on kahetised suhted – nagu tahaks, aga samas ei taha ka. Mõnikord kui lutiga magama jääb, aga lutt suust välja kukub, ärkab ka tema üles ja sellepärast püüame ta ööunne panna ilma lutita. Rangluu on ka korras, vehib mõlema käega nagu väike tuuleveski.

Õnneks gaasidega meil siiani väga probleeme pole olnud. Välja arvatud üks kord kui ma sõin lolli peaga hapukapsast, juhtus see olema Jaanipäev ja seega minul möödus see õhtu Tikrikest lohutades ja temaga jalutades.

2016-06-22 06.09.38 1
Tikrikese esimene Hessi külastus 😀

Ma pole kunagi maganud nii sügavalt, et ma ei kuule kui I. tuleb koju või läheb tööle. Ilmselgelt Tikrike väsitab mu päris ära. Veel endast rääkida, siis mina olen juba mõnda aega tagasi raseduseelses kaalus ja mõni lisakilo on veel kadunud. Pikk tee on veel minna, et saada sinna, kuhu ma soovin, aga no loodetavasti ma kunagi sinna jõuan. Iga päev püüan poisiga jalutamas käia, siiani pikim tiir on olnud 9km. Tikrike magab vankris ka hästi.

20160623_220056_HDR
Jaanipäeva 5km jalutuskäik Lehtses kui Tikrike jorisema hakkas.

Appi appi, ma raudselt ei mäleta enam pooli asju, sest kuskile ma midagi üles kirjutanud ju ei ole.. Aga no siis jääb lihtsalt üle neid hetki nautida kui nad siin on. Ma ei jõua ära oodata, mis meil kõik veel ees on.

Tundub uskumatu, et kogu see “hirmus” sündmus oli juba terve kuu tagasi.. Kohati tundub, et Tikrike on meiega juba terve elu olnud ja samas alles kuu aega.

2 thoughts on “1-kuune Tikrike

  1. Aeg läheb tõesti meeletult kiiresti. Meil on paari nädala pärast juba kaks kuud täis ning tunded on kahetised – mõnikord tundub, et me ju alles-alles saime oma väikse pambu ja teinekord jälle on selline tunne nagu oleks ta igavesti meiega olnud. Kas sa teki sisse rullimist proovisid?

    Ma pole veel oma kaaluga väga kaugele jõudnud, aga raske on ka midagi väga edukalt ette võtta, kuna see söögitegemine on üks rist ja viletsus kaelas 😀 Jalutamas käime küll, kuid ilmselt võiks seda tihedamini ja aktiivsemalt teha.

    Unega on mul küll head lood, kuid samas jällegi ärkan väga kergesti ning öösiti näiteks Prints ei peagi nutma hakkama, vaid piisab kui ta seal ringutab ja veidi häälitseb.

  2. Kusjuures ma ei ärka ka nutu peale, ka lihtsalt nihelemise või siis kergete protestihäälitsuste peale. Teki värki pole proovinud, läks täitsa meelest.. Oli mu mälu raseduse ajal, mis ta oli, nüüd pole enam sedagi 😀

Leave a Reply

