Kassijutud · Tikrikese kasvamine

Kass ja beebi

Nagu te teate, on meil kodus üks üsna isepäine ja ennast maailma nabana tundev kassike ning tema leppimine Tikrikese ilmumisega ei ole veel siiani täielikult juhtunud.

Miku on alati olnud täiesti “minu” kass. Talle on alati meeldinud vedeleda minu lähedal, magada voodis minu kõrval või peal,  jalgade juures, vahel, all ja peal. Lisaks see väike ülbik on harjunud minust ja I.-st täiesti valimatult üle kõndima, jooksma ja hüppama. Ma olin juba raseduse ajal üsna mures, mis saab edasi.. Samas meeldis talle ka siis mu kõhul edasi magada, sealjuures vahepeal väikest massaaži Tikrikese poolt ka saada.

Sünnitama mineku päeval ei jõudnud ma teda vist isegi paitada, sest olin niivõrd ametis oma valudega hakkama saamisega. Uksest välja astudes ütlesin talle küll, et mõne aja pärast näeme (Alati kui ma uksest välja astun, ütlen talle: “Tsau, Miku ! Varsti näeme!”). Kiirustasime enne haiglasse minekut talle veel süüa ostma.

Peale sünnitust (vist) teisel ööl läks I. lõpuks koju. Me oleme Mikut varem ka paariks ööks ja päevaks üksi jätnud ilma suuremate tagajärgedeta, aga ilmselt sai seekord kass ise ka aru, et midagi on toimumas ja oli vahelduseks jälle vannitoa vaibale loigukese teinud (sellest saagast saab natuke lugeda SIIT).

Paar päeva hiljem saabusin koju ka mina koos Tikrikesega. Miku käis ja nuusutas natukene, aga väga lähedale ei tihanud minna. Natuke katsus käpaga ka. Uudishimu ja hirm läbisegi.

Päevad möödusid ja asi ei paranenud. Mingil hetkel otsustas kass mind üleüldse ignoreerima hakata – ta ei kuulanud enam mu sõna, ei lasknud pai teha, rääkimata minuga samas ruumis viibimisest. Samas I.-ga probleeme polnud, temaga käitus vanaviisi. Lisaks muidugi iga Tikrikese kõvema kisa peale pistis Miku jooksu ja vaatas hirmunult voodi alt.

Tänaseks on möödunud 3 nädalat ja alles nüüd võib öelda, et on näha mõningaid leppimise märke. Ilmselt on kiisu aru saanud, et see imelik asi, mis ma siia tõin, ei lähe enam kuskile. Ühel ööl magas kass isegi minu ja Tikrikesega juba ühes voodis. Win !

Samas oleme avastanud ka mõningaid tagasilööke – põhiline probleem on valesse kohta oma hädade tegemine. Ükspäev hakkasime kuskile minema ja märkasime, et kass on Tikrikese turvahälli täis lasknud. Lisaks on tavaline värk, et vannitoa vaibal on loiguke ning ükspäev olid kannatajaks isegi I. püksid, mis voodi peal vedelesid.

Ma jätkuvalt loodan, et asi siiski sujub ja Miku suhtumine Tikrikesse paraneb. Loodetavasti lõppeb taaskord ka see pissimise mure. Kurjaks ja kurvaks teeb küll, aga samas eks see ole kassile ka suur elumuutus kui järsku polegi tema enam “mu maailma keskpunktiks”, sest seda ta siiani ilmselgelt arvas end olevat.

2016-06-18 10.02.03 1
Siiani ainus pilt neist koos, tehtud kojutuleku päeval.
One thought on “Kass ja beebi

Leave a Reply

