Tikrikese kasvamine

Unejutud

Öelge mulle palun, kuidas ma Tikrikese päeval normaalselt magama saan ? Öösel magab väga ilusti, aga siin võib oma osa olla ka sellel, et kuna ta päeval teeb miniuinakuid, siis õhtuks ei ole mul talle enam väga midagi süüa anda ja seega oleme sunnitud RPA poole pöörduma ja siis sööb ta ennast lihtsalt kooma. Aga samas see toob une 4-5 tunniks ja peale seda olen ma küll plahvatamas. Öösel sööbki ta u 5 minutit ühest ja mõnikord natuke teisest rinnast ka ja magab jälle vähemalt 3 tundi.

Päeval aga teeb ta selliseid umbes tunniseid (halvemal juhul poole tunniseid) unesid, juhul kui ma ta oma kõhu peale magama võtan, venitab 3 tundi välja ja siis on tal midagi süüa ka ärgates. See üks kord (siiani) kui jalutamas oleme käinud, magas ka 3 tundi ja isegi natuke kauem. Et siis mul ongi valida, kas lasta tal enda peal magada või jalutada ?

Või pean ta päeval ka RPAst kooma söötma ? Aga siis seda rinnaga toitmise rõõmu meile küll kauaks ei jätku, ma arvan.. Ma lihtsalt ei saa aru, miks ta ilusti magada ei taha. Kurvaks teeb, sest no ma tahaks talle rinda ikka kauem kui kuu (?) aega anda. Või peaks ma hakkama mingeid piima juurde tekitavaid asju tarbima ? Mida teha ?

2016-06-15 05.07.18 1
Ärge aega tähele pange, ma vahepeal seisin päris kaua ja ei pannud kinni seda 🙂
7 thoughts on “Unejutud

  1. Tead.. Ma panen oma Printsi teki sisse rulli, nii et rulli keeramisel jäävad käed sirgelt keha kõrvale. Kuna päeval on valgem, siis uni ka vähe teine ning selleks, et ta ennast üles ei ehmataks on tekki rullimine väga hea idee 🙂 Meil töötas küll väga hästi. Rinna peal magades tunneb ta isegi veidi virgudes ema lähedust ja seetõttu jääb vast uuesti unele. Vaevalt, et tal kõht tühi on (kui ta su peale just kõva häälega ei karju), seega seda RPA varianti ma ei soovitaks.

    1. No õhtuti karjub ja peksab ka veel, siis on küll kõht tühi ilmselt. Aga ma selle teki värgi proovin ära. Kuidagi peab see laps ju magama 😀

      1. Muidugi võib nendest lühikestest unedest ka üleväsimus tulla võib olla? Meil on küll nii, et kui ei märka last ütleme 2,5 tunni jooksul magama panna, siis tekib üleväsimus ning siis tuleb ka kisa ja tissist ei taheta miskit kuulda – max 5 minutit on nõus kokku võib olla sööma.

        1. No ma üritan küll tal mitte väga kaua lasta üleval olla. Tavaliselt jääb tissiotsas uuesti magama, aga viimasel ajal nagu väga ei taha ja siis ma pean hakkama igasuguseid trikke tegema. Isegi luti pidin välja otsima..

          1. Meil on ka lutt paras abimees 😀 Aga.. Lihtsam on tulevikus lutti võõrutada kui näiteks pöidla imemist, nii et ma pigem võitlen lutiga, kui aeg käes 🙂

Leave a Reply

