Sünnitus · Tikrikese kasvamine

Pisike sünnilugu

Põhjaliku sünniloo ma otsustasin jätta varjatuks, kellel parooli soovi, eks küsige, ma kade pole. Väikese kiirülevaate ma asjast siiski annan. Ütlen ette ära, et Beebi bloginimeks saab Tikrike (nagu tige tikker – kulm kogu aeg kortsus) ja tema pärisnime leiab ainult parooliga postitusest.

  • Ärkasin 28.05 öösel kuskil 3 paiku, sest I. tuli töölt. Ülejäänud öö veetsin poolunes. Otseselt valusid polnud, aga miski ei lasknud magada.
  • Lõplikult ärkasin u pool 7, sest mu selg valutas. Algul kannatasin niisama, sest ei suutnud uskuda, et see võiks päris asi olla. Kuskil 7 paiku otsustasin ma siiski hakata igaks juhuks valude vahesid mõõtma – kohe 3-5 minutit. Käisin dušši all, sest no libakad pidi see maha tõmbama. Ei olnud libakad.
  • U kell 9 ma ütlesin I.-le, et võib juhtuda, et me lähme täna sünnitama. Uneles seal edasi, aga kui ma paari valu ajal tema juures olin, sai ta aru, et päris päris värk on vist ikka.Ütlesin, et enne ei saa liikuma hakata kui kell 10 saab, sest loomapoest on vaja Mikule süüa osta 😀
  • Haiglasse jõudsime u kell 11. Registratuuris ütlesin, et tahaks kontrollida, et äkki hakkan sünnitama. Saatis mu sünnitusosakonda, et hiljem saab sisse kirjutada kui vaja on.
  • Avatust oli 2 sõrme. I. läks mind sisse kirjutama ja mina jäin KTG alla. Valude vahed muutusid lamades pikemaks, aga pikali olles on väga ebameeldiv valutada.
  • Läksime peretuppa valutama. Sain selle puki moodi asja ka kaasa, mille peale toetada saab. Nagu käimisraam, aga kõrgem jne.
  • Kell 14 oli uus KTG. Lisaks oli avatus 4 cm. Ämmakas tutvustas mulle naerugaasi võimalusi ja muid abivahendeid.
  • Tuppa tagasi. Valude ajal püsti ja valude vaheajal voodis magades. Vahed olid paar minutit. Ahjaa, vahepeal oksendasin ka paar korda.
  • I. kupatas mu sünnitustuppa naerugaasi alla. Iseenesest ma küll aru ei saanud, kas see aitas ka, aga vähemalt selle “palli” jälgimine, mis hingates liikuma pidi, aitas keskenduda küll.
  • Siis tuli juba pressitunne, ees olid veel ainult emaka servad.
  • Mingil hetkel lubati pressida. Seejärel ronisin sünnituslauale edasi pressima.
  • Kell 16.39 meie “pisike” Tikrike ilmavalgust nägigi. Kaalus ta 4340g ja pikkust oli 53cm.
  • Mind lapiti kokku kuskil tund aega, lisaks pidi veel 2 tundi lamama. Tuppa sain kuskil kella 20 paiku.

Peale sünnitust vaatasin ma I.-le otsa ja ütlesin, et uskumatu, et ma sellega hakkama sain. Siiani tundub hämmastav, aga praegu küll kuskilt otsast ei paista see, et kunagi veel lapsi tahaks, sest mina küll ei ütleks, et mul see valu ja asjad meelest läinud oleks. Sünnituse kiirus oli ainus positiivne asi.. Kui imeline Tikrike välja arvata.

20160529_092824

2016-05-29 06.24.11 1

4 thoughts on “Pisike sünnilugu

  1. Seda mõtlesin mina enda sünnituse kohta ka – vähemalt ei kestnud valud 24+ tundi, muidu oleks küll vist pildi tasku pannud 😀 Aga täpsemat sünnilugu loeksin hea meelega, seega palun parooli 🙂

    1. Ma haiglas olin, tuli üks sünnitaja kuskil lõunast, kes sai asjaga ühelepoole alles järgmisel hommikul. Mul oli niiii kahju.

      Aga parooli saadan meilile sulle 🙂

  2. Mul oleks huvi põhjalikuma loo vastu, sa vist meiliaadressit näed kui julged parooli anda?.. Endal sama rada lähipäevil ees. Me ostsime ka beebimaailmast Hartani vankri (küll xperia raamil), siis kindlasti ootaks kunagi ka postitust, kuidas esimesed väljas rallimised rahule jääd:) Praegu kuumaga vist üldse päris raske beebiga?

Leave a Reply

