Beebiblogi · Rasedus

41. rasedusnädal ehk viimane rasedapostitus

Otsustagu Beebi mis tahes, aga mina ei kavatse enam ühtegi nädalapostitust kirjutada. Praeguse seisuga tundub, et sünnilugu ei saa ma ka veel niipea kirjutada, aga no ma püüan siia paar sõnaga selle 9 kuud kestnud tralli kokku võtta. Mingit “Ootused & reaalsus” postitust ma väga kirjutada ei oska, sest mul polnudki mingeid erilisi ootusi enne rasedust..

Ootused/kartused & reaalsus:

  • Lootsin, et saan tööl käia kuni lõpuni välja, mis sellest, et tegelikult ei kujuta ma ette, kuidas ma oleks need 12 tunnised päevad jalgel vastu pidanud. Öötööst oleks ma pääsenud, sest tookord ajasime juba neid poole kohaga töötamise asju, aga siis tuli 18.nädalal “väike” tagasilöök, mis mind haiglasse saatis ja seega jäin hoopis kohe haiguslehele.
  • Kartsin juurde võtta 20 kilo. Nagunii olin ma juba enne nagu väike vaalapoeg, siis kartsin, et lõpuks ei suuda ma enam varbaidki liigutada, sest ma olen nii paks. Samas lootsin pääseda kuskil 10 kiloga. Reaalsuses pääsesin seal kahe vahel oleva numbriga, mille suhtes pole ka päris kindel, sest oma algkaalu ütlesin selle järgi, mis ma kodus sain ja ämmakas kaalus mind alati riiete kaalu maha arvestamata. Lisaks sellele näitasid kodukaal ja arsti kaal totaalselt erinevaid numbreid. Tegelikult vahet pole. Ma väga ei muretse, osa jätan nagunii haiglasse..
  • Kartsin, et pärast olen nagu triibuline tiigriema. Samas lootsin üsna kergelt pääseda, sest räägitakse, et see on ka kuidagi geenidega seotud. Reaalsus on see, et ma olekski päriselt triipudest pääsenud kui Beebi oleks otsustanud sündida kuskil 37.nädalal, sest just täpselt pärast seda ma oma esimesed triibukesed sain. Aga noh, las nad siis olla, sest tegelikult ei ole mõte neist mind kunagi väga häirinud.
  • Pelgasin väga, et ma saan omale “selle rõveda välja punnitava rasedate naba”. Ei saanud, haa !
  • Seal haiglas olles hakkasin ma kartma ka enneaegset sünnitust, aga mida aeg edasi, seda väiksemaks see hirm jäi ja praeguseks hetkeks on mu rasedus hoopis üle kantud.
  • Tahaks öelda, et ma kardan sünnitust ka, aga no ma olengi selline “pea ees tundmatusse” ja seega ei oska ma seda kuidagi eriti karta, sest no pole õnnestunud siiani veel kogeda. Teiste sünnilood minus ka erilist hirmu ei tekita, sest ma olen nii realistlik, et ma tean, et nagunii kellegagi üks ühele midagi ei ole. Ma tean, et on valus, aga no ma usun, et seda teab ette nagunii iga rase/sünnitav naine ja keegi ei loodagi väga ilma selleta pääseda.
  • Küll aga pelgan ma natukene seda, mis saab edasi. Ma tean, et kõik tuleb nagunii loomulikult ja nö töö käigus, aga ikkagi.. Õnneks on mul seda beebide hoidmise kogemust küll ja päris esimest korda ma last kätte ei võta. I. samamoodi on selle beebi osa juba korra läbi teinud. Saame hakkama 😀

Otsustasin, et siia postitusse sobib see “kõhupiltide kokkuvõte” paremini kui eelmisesse.

Desktop-001

Üleüldse viimased päevad on selline tunne olnud, et nagu midagi hakkaks lõpuks toimuma ka, sest kui ma eelmine kord polnud kindel, et see ikka limakork oli, mida ma nägin, siis nüüd olen ma küll kindel, et eile ja täna just sellega tegemist on olnud. Lisandunud on ka õrnad alaselga löövad valud, aga ma poleks üldse imestunud kui Beebi ennast ikkagi oodata laseb ja ma jõuan esmaspäeval veel esilekutsumisele ka.. Ma muidugi looooooodan, et ta tahab ise nädalavahetusel tulema hakata.

Olgu, kuidas on, aga järgmine postitus saab olema sünnilugu. Seega jääb mul üle endale ainult edu soovida 🙂

3 thoughts on “41. rasedusnädal ehk viimane rasedapostitus

  1. Mul hakkasid näiteks mõned päevad enne sellised päevadelaadsed valud ja kui ma pikali olin, siis tundsin nagu väikseid impulsse emakas, seal päris all. Ehk ikka läheb varsti-varsti asjaks ja saad ka oma väikse ime kätte 🙂

Leave a Reply

