37. rasedusnädal

550_week37_swisschard101995902
Foto: Parents.com

Swiss chard (mis asi see iganes on..) – Beebi on umbes 42-48 cm pikk ja kaalub umbes 2800 – 3000 g (nagu me juba teame, siis meie Beebi on natuke “mehisem”).

Sümptomid ja muud nädala jooksul mõeldud mõtted:

Alustame ikka sümptomitega. See eelmise reede pisike limakorgi paanika on siiani jäänud ka ainsaks korraks. Selline igapäevane torkiv (?) valu on ka, aga no see on ka kõik ja väga valus pole, lihtsalt pisut ebameeldiv. Lohutan ennast sellega, et kunagi sünnitan ma nagunii, aga igal hommikul kodus oma voodis silmad avades on pisike pettumus küll, et ma ikka veel siin olen.

Pisike sümfüüsivalu käib ka ikka asja juurde. Ja väsimus. Ma tahan olla nagu karu ja lihtsalt talveunne (kevadel ?) ära tõmmata. Hommikul ärkan, olla ei jaksa, mõnikord keeran uuesti voodisse ja lihtsalt olen mingis poolunes kuni lõunani, et siis natukenegi produktiivne olla.

Ühesõnaga Beebi laseb ennast ikka veel oodata, sest nagu kõik juba märganud on, siis 26.aprill läks mööda ilma muutusteta. Tahab vist ikka mai beebi olla nagu plaanis oligi. Et siis pühapäev (1.mai) on järgmine tärmin ja peale seda on vabad käed, tulgu millal tahab 😀

Ühesõnaga absoluutselt igav nädal on olnud. Nii palju ainult, et ma leidsin ühe väga mõnusa nime, mis mulle väga meeldib, I. on aga rohkem sellisel meh ? arvamusel. Aga ma hullult vastutulelikult ütlesin, et me võime sellele mõne temale meeldiva nime ka juurde panna. Hea uudis on see, et nimetuks Beebi ei jää ja elu lõpuni me teda Beebiks ei kutsu, sest neid sobivaid nimesid ikka peast läbi on käinud. Mõnest kirjutasin ma juba SIIN, aga ilmselt on neid nimesid päris mitmest postitusest läbi käinud.

Ükspäev küünehoolduses käies jäin küünetehnikuga sellest SSS asjast rääkima ehk siis seks, saun ja šampus. Beebigrupis keegi ütles selle peale, et ikka kõike tuleb korraga teha, muidu ei mõju midagi. Ma käin päris kuuma dušši all nagunii, peaks äkki hoopis kuskile järve hüppama, sest kuumaga on Beebi ilmselt juba harjunud ja see teda küll välja ei meelita. Kui šampus ikka alkovaba olla võib, siis laupäeva õhtul peaks asja käsile võtma, et pühapäeval ikka sünnitatud saaks.

Muidu on Beebi viimastel päevadel maru rahulikuks jäänud. Muidu ikka üritas läbi kõhu ja külgede välja ronida, aga nüüd pigem mitte. Ainus, millega mind rõõmustatakse on see, et varbaid torgatakse pidevalt ribide vahele/alla, kuhu iganes võimalik on. Beebigrupis räägitakse, et see rahulikkus pidavat ka märk olema, et varsti läheb asjaks. Võiks küll, ma ei jaksa väga enam. Või no tegelikult ju jaksaks küll, aga no ootusärevus kasvab iga päevaga ja tahaks juba Beebiga kohtuda.

Neljapäeval tõime voodi ka koju ära, vanaema kolm päeva nägi värvimisega vaeva, sest enne oli see kollane-roosa-sinine, aga kuna meil Beebi tuba nagunii värviline (kollane, sinine, roheline), siis mu kindel soov oli valge voodi. Ja see valge värv ei tahtnud neid eelmisi värve üldse ära katta, seega ma ei teagi kui mitu korda ta seda värvis – kolm kindlasti. Panime voodi kokku ka, et Miku saaks asjaga tutvust teha. Madratsit ega midagi sees veel pole, ilmselt sellepärast väga huvi ei pakkunud ka. Nuusutas paar korda üle ja läks teise tuppa.

Haiglakoti pakkimiseni pole ka veel jõudnud. Otsustasin, et täna pean apteegis ikka ära käima, sest lähme Tartu I. vennale külla ja seega igaks juhuks võiks kaasa võtta. Ilmselt ma küll jõuaks Paide tagasi ka, aga no siis pole enam aega kotti äkki pakkida.. Tegelikult kui ma arvan, et mul aega maa ja ilm, siis pole vist veel minekut ka. Samas on mulle alati meeldinud asjad viimasele minutile jätta, võta nüüd siis kinni. Ega tänanegi paremini ei läinud, tegin lõunaajal hoopis uinaku ja siis juba süüa ning sinna see apteegi plaan läks.. Pärast enda rahustuseks mõtlesin hoopis, et haiglas antakse neid vajalikke asju nagunii ja hiljem saan I.-d ka kiusata ja lasta tal tuua vajalikke asju 🙂

Nalja ka natuke. Täna ärkasin kell 5 üles, sest uni läks ära. I. tegi silmad kell 6 korraks lahti ja kui ma ütlesin ma juba tund aega üleval, küsis ta ehmunult, et ega ma omati sünnitama hakka. Rahustasin ta maha ja magas edasi 😀

c7c1668517245ab42ed5d615319f6055

Leave a Reply

