36.rasedusnädal – UH #5 ja ämmakas

550_week36_canarymelon101995864

Canary melon – Beebi on umbes 42 – 48 cm pikk ja kaalub umbes 2500- 2800 g.

Sümptomid ja muud nädala jooksul mõeldud mõtted:

Sümptomid.. “vana hea” sümfüüsivalu kui ma olen liiga kaua näiteks lamanud või istunud, nii ööl kui päeval. Aeg ajalt viskab alakõhtu sellist “päevade valu” ka. Ju seal mingid ettevalmistused ikka käivad. Aga no kus nad jäädagi saavad kui tähtaeg on kuu aja pärast ja laupäevast (23.04) alates on tegemist täitsa ajalise lapsega. Ma ikka pean natuke rõvetsema ka ja mainima, et limakork vist on hakanud ka ära tulema.. Vähemalt ma ei oska seda millekski muuks pidada.

Esmaspäeval (18.04) käisin UHs. Meie vägilane kaalub praegu 3165 g ehk siis vastab nädalale 37+ (tegelikult oli 35+3). Lühidalt siis 2 nädalat kasvus ees ja see omakorda tähendab seda, et kuu aja pärast ootab mind ilmselt 4 kilone vägilane. Ega sünnitamata jätta ei saa, aga ma ausalt loodan, et UH nii palju ikka paneb puusse sellega. Selle järgi võiks mu tähtaeg olla 8.mai. Aga muu kõik oli korras. Mul on nii hea meel, et I. seekord kaasa sai tulla, sest siiani on ta sel ajal kogu aeg tööl olnud. UHs arst küsis meie sünnikaalude kohta ka, I ütles, et tema oli täitsa normaalne (nüüd u 190 cm pikk + küsisin hiljem ta emalt järgi ja tuli välja, et ta kaalus 3900g) ja mina sündisin u 3 nädalat varem ja olin ka täitsa normaalse lapse kaalus (arstide arvestuse järgi sündisin lausa 5 nädalat varem, ilmselt oleks ka paras pirakas ikkagi olnud kui õige ajani välja oleks vedanud), nüüd olen 180 cm pikk. No ei tea, kust kohast see tuleb..

See ka veel, et nüüdseks on meie Beebi 100% poiss. Näitas ilusti oma “private parts“-id ka ette meile 😀

Mõnes mõttes on see viimane UH halb, sest no kui ikka öeldakse, et üks vägilane sealt tulemas on, ajab ikka pabinasse küll, et mis minust üldse järgi jääb sedasi. Aga samas on hea teada. Ma ei kujuta ette, kuidas ennast selleks küll ette valmistada, aga no sünnitamata ei saa ju ka jätta.

Minu jaoks on üllatav, et igal pool ei saadetagi lõpus enam UHsse. Arvasin, et igal pool ikka ühtemoodi asjad ette nähtud, aga võta näpust.. Samuti ma ei tea, kuidas mujal nende tähtaegade määramisega on. Mul siin kogu aeg ainult selle esimese (päevade) järgi arvestatud, mis sellest, et iga UHga on see lähemale nihkunud (20.mai; 17.mai; 13.mai; 8.mai). Samas ma ise tean ka, et see esimene ongi kõige õigem, sest ma tean üsna täpselt, millal ma rasedaks jäin 🙂

Kolmapäeval (20.04) käisin ämmaka juures. Seekord kahe nädala jooksul kaalu juurde tulnud ei ole, hoopis 200g alla võtnud, aga samas oli mul kõht tühi ka. Beebi kaalu vaadates ütles ta naerdes, et ma siis üle aja ei kannaks. Nagu see oleks kuidagi minu määrata 😀

Tegelikult aga otsustasin ma nädalavahetusel haiglakoti pakkimise ette võtta. Enne eeldab see muidugi apteegis käimist. Aga unustasin ämmakalt küsida, kas kõik samad asjad (võrkpüksid, sidemed, …) antakse mulle haiglas siis ka kui ma sünnitama lähen. Loogiline, et tookord haiglas olles ma nad sain, sest siis mul ei olnud plaanis ju minna ja seega ei osanud ka valmistuda. Samas ma usun, et rätikud on ikkagi olemas ja neid ma küll kaasa vedama ei pea hakkama. Kui ma kotti vahepeal kokku ei pane, siis 4.mai on jälle ämmakas ja saan küsida. Samas ikka tahaks tegutsema hakata, nii ebakindel tunne on kui ma tean, et kõik ei ole veel valmis. Või hakkan pakkima alles siis kui valud tulevad, et oleks kuidagi aega mööda saata. I. ütles, et tema meelest saab kõik need vajalikud asjad ikkagi haiglast ja ma ei pea suurt millegi pärast muretsema. Beebile ikka mingid oma bodid kaasa võtan, aga need mul kõik üle pea käivad. Ei tea, kas üldse julgen neid selga ajada talle. Naersin I.-le, et “õnneks” pole meil mingi 3 kilone kribal, vaid ikka suur 4 kilone vägilane ja too äkki ei lähe nii kergelt katki 😀

Tegelikult nägi I. ükspäev unes, et ma sünnitasin enne 10.maid. See hakkab juba väikest võistlust meenutama, sest ma olen 2x erinevaid kuupäevi unes näinud ja nüüd on tema ka. Või no mina olen näinud konkreetseid kuupäevi, tema lihtsalt umbkaudselt. Aga huvitav on ju küll.. 26.aprill ja 1.mai jääks mõlemad sellesse aega, mida tema ka näinud on.

16-04-22-12-11-34-847_deco
Kuna jäänud on nii vähe, saab kõhupilte ka tihemini.
2016-04-22 12.29.45 1
Tegelikult on mõnus olla. Ootus on laes muidugi.
2 thoughts on “36.rasedusnädal – UH #5 ja ämmakas

  1. Ma vaatan, et meie rasedused kulgevad nii sarnaselt 😀 Ma ei saa aru, kuidas sul nii normaalsed puuviljad kirjeldustes on – see minu äpp (I’m expecting) mida ma kasutan on ikka nii veider.

Leave a Reply

