35. rasedusnädal

550_week35_honeydew101995867

Honeydew melon – Beebi on umbes 42 – 48 cm pikk ja kaalub umbes 2500 g.

Sümptomid ja muud nädala jooksul mõeldud mõtted:

Sümptomitest oskaks välja tuua selle, et on päevi, kus Beebi teeb mu olemise nii raskeks, et ma ei saa ei seista, istuda ega lamada, sest igat pidi on hirmus raske. Järgmisel päeval võin ennast jälle tunda kergelt nagu kepsutav kitseke. Aga selle vastu pole midagi teha, et ma üks paras pähklipõis olen ja Beebile meeldib seda üldse poksikotina kasutada.

Ööl vastu reedet ärkasin selle peale, et mul olid kõhus valud ja kass magas mu peal. Täitsa valus oli kohe. Selili olla ei kannatanud üldse, sügavalt hingamine leevendas natukene. Liikumine ka. Pärast magama sain jääda ainult külili, muid asendeid (nagu neid oleks palju) ei kannatanud üldse. Mingeid valusaid hetki mäletan veel läbi une. Terve tänase päeva andis ka veel tunda. Ei olnud sellised regulaarsed ega ka ebaregulaarsed valud, vaid lihtsalt ühtlaselt valus. Ühesõnaga ei oska sellest midagi arvata..

Isudega on sama lugu, mis eelmine nädal – ikka sidrun ja sidrunivesi, igast asendist.

Esmaspäeval (11.04) käisime Rakveres. Avastasin oma suureks rõõmuks, et Põhjakeskuses on Lindex ja lihtsalt pidin sinna üsna suure summa jätma, sest sealsed beebi- ja lasteriided on mu ühed suured lemmikud. Põhimõtteliselt peaks Beebile kõik riided olemas olema nüüd. Pisikesi kindakesi ja mütsikesi oleks ka veel vaja, aga kõik ülejäänu paistab olemas olevat. See muidugi ei tähenda, et ma midagi uut juurde ei osta kui kuskil midagi “oh-mul-on-seda-vaja”silma jääb. Ma siiani olen püüdnud ennast ikka hoida, et ei kahma väga palju kokku neid, sest no mitu bodi see (näiteks) 56 cm pikk Beebi ikka ära jõuab kanda.

Beebi tuba edeneb ka päris jõudsalt. Paar päeva elasime “pisut” haisvas korteris, sest õlitasime põrandat. Laelambi saime ka too päev Rakverest. Praeguseks on toa seinad ka ära värvitud ja ma olen niiiii rahul. Beebi voodi peaks mu ema kunagi ära värvima. Tegelikult peame hakkama hoopis oma magamistoas ümberkorraldusi tegema, sest Beebi kolib esialgu ikkagi sinna (kuigi tema enda tuba on nii  ilusat värvi, et ma pean plaani ise sinna kolida..). Aga no toa võiks ikka valmis teha, sest no kooliminekuni ta küll meiega samas toas ei ela 😀 I. ütles ükspäev, et alguses nagunii magab Beebi meiega ühes voodis, aga ma laitsin selle mõtte kiiresti maha, sest ta ise on päris suur laiutaja ja mina küll ei tea, kuhu Beebi seal voodis veel mahtuma peaks. Kui meil mingi 2×2 m voodi oleks, siis ilmselt veel, aga praegune on liiga kitsas kolmele (okei, neljale – kiisu ka).

Võtsin selle “mis saab blogist edasi” jutuajamise ka ette. Ütlesin I-le ka, et ma ei saa ju päris üksi sellist otsust vastu võtta, sest no ega ma last üksi saa ju. Ta oli nõus sellega, et ma võin edaspidi ka kirjutada. Alguses ütles küll, et oleneb, kes näeb, aga pärast ütles, et peaasi, et paljaid pilte lapsest ei pane. No seda viimast ei teeks ma nagunii. Ma pole kunagi mõistnud inimesi, kes seda teevad. Lastest on kahju, sest no öeldakse, et Internetist ei kao miski ja ma küll ei taha, et mu laps kunagi 20 aasta pärast leiaks endast mingid vannipildid või midagi. Midagi võiks ikka ainult kodusesse pildialbumisse jääda kui neid paljaid pilte tegema peab. Ja selle esimese asja kohta, et oleneb, kes näeb – no ma pole üldse tuntud oma blogiga ja ei pürgi ka sinna poole.

Leave a Reply

