Beebiblogi · Rasedus

34. rasedusnädal

550_week34_cantaloupe101995866
Foto: Parents.com

Melon – Beebi on umbes 42 – 48 cm pikk ja kaalub umbes 2200 g.

Sümptomid ja muud nädala jooksul mõeldud mõtted:

Sümptomid.. Ilmselgelt ikka väsimus, aga see õhtul palju joomine, et hommikul kauem magada saaks, töötab päris hästi. Kõik tegevused võtavad võhmale, vahet pole, kas nõudepesu või koristamine või mis iganes, ikka on tunne, nagu oleks maratoni jooksnud. Aga no midagi uut vast väga enam lisandumas polegi ? Sümfüüsivalu ka piinab aegajalt, aga mitte midagi hullu. See on palju hullem, et nii kui ma püsti seisan, hakkab Beebi nii hirmsasti sinna alla peale suruma, et esiteks on mul tunne, et ta kukub välja ja teiseks, et ma lasen ennast kohe täis. Ah see rõõmus rasedus 😀

Seekord saan pisut isudest ka rääkida. Terve see nädal olen ma sidrunivett näost sisse ajanud ja vahepalaks söön sealt samast klaasist sidruneid. No niiiiiii hea on ! Kõige parem osa sidrunist on sidrunikoor. Oeh..

Ükspäev tuli hirmus koristamise tuhin peale. Tahtsin isegi aknaid pesta, aga otsustasin selle põhjaliku pesuga aprilli lõpuni/mai alguseni oodata, sest no “vanarahvatarkus” ütleb, et see on ka üks nendest tegevustest, mis pidavat sünnitust esile kutsuma. Ja no praegu on veel ikkagi pisut vara. Pesin siis ainult pool akent, sest see alumine osa on see, mille Miku on oma ninaga nühkides kõige rohkem ära määrinud. Aga juba praegu oleks väljas nagu HD tööle hakanud 😀 Saaks nüüd väljast ka puhtaks..

I. ema ütles selle aknapesu jutu peale peale, et keegi ta tuttav olla ka kunagi aknaid pesnud ja pärast oli laps surnult sündinud. Mina pigem arvan, et kui midagi sellist juhtub, siis inimene hakkabki otsima põhjuseid, miks see nii minna võis ja siis haarabki kõigest kinni, mida ta raseduse jooksul teinud on. Ei usu mina, et kõik naised, kelle lastega on nii juhtunud, on aknaid pesnud.. Vahepeal tundub mulle küll, et rasedus on nagu mingi surmahaigus, et tuleb kogu aeg voodis lamada, sest mitte midagi kellegi meelest teha ei tohi või kõik leiavad erinevaid asju, mis nende meelest keelatud on.

Ühesõnaga ma kavatsen rase olla veel vähemalt 2 nädalat. Aga reaalsest võib see võtta veel ka umbes 2 kuud.

Nägin uuesti sünnitust ka unes. Või noh.. sünnitamise osa ei näinud, aga ma ärkasin unes haiglas üles ja siis oli mul juba Beebi kõrval. Imetlesin teda seal. Kuupäev oli 26. Ei ole kindel, kas aprill või mai. Nüüd olen siis kahte erinevat kuupäeva unes näinud. Eelmine kord oli selleks 1.mai. No eks paistab siis, kas midagi täppi ka läheb..

Kolmapäeval (6.04) käisin ämmaka juures. Midagi uut ja huvitavat ta ei rääkinud. Eelmine nädal antud veri oli korras. Hemoglobiin võrreldes eelmise korraga on pisut kõrgem jälle (123), pidi päris hea olema. Beebi südamelöögid on 156 ja emakapõhjakõrgus on 32. 3 nädalat tagasi oli 29, aga tookord ämmakas korra kahtles, kas sai ikka õigesti mõõdetud (oli mingi teine eelmine kord, mitte see, kes muidu minuga tegeleb). Järgmise (ja ilmselt viimase ?) UH aja sain ka ja ämmaka juurde uuesti 2 nädala pärast. Arvutasin siiani juurde võetud kilod ka kokku. Samas aga ämmakas kaalub mind koos riietega ja ei arvuta midagi maha ka. Seega tegelikult pole ma nii palju juurde võtnud kui need numbrid seal raamatus räägivad. Ja numbritest räägin alles siis kui ma ükskord sünnitatud saan.

34

Leave a Reply

