Beebiblogi · Rasedus

32. rasedusnädal

550_week32_napacabbage101995875
Foto: Parents.com

Hiina kapsas – Beebi on umbes 40-42 cm pikk ja kaalub umbes 1800 g.

Sümptomid ja muud nädala jooksul mõeldud mõtted:

Nüüdseks olen ma juba mõnda aega dekreedis olnud (jäin 11.03, aga ämmakas vormistas 16.03), aga raha pole ma siiani saanud. Kõik mu beebigrupist on saanud raha mõne päeva jooksul, mina ootan juba rohkem kui nädal. Peale seda kui meie juhataja ära läks, ei oska ma sealt töökohast enam kellegagi rääkida. Uut juhatajat olen ma näinud ainult vilksamisi, rääkinud pole üldse. Nii ma siis lihtsalt istun ja ootan, mis saab kõigist asjades. Nii halb on sedasi. Kolmapäeval küsisin meie vanemklienditeenindajalt nõu, ta rääkis tolle uue juhatajaga ja lõpuks ütles ikka, et ma pean lihtsalt ootama. Jube vahva on küll sedasi rahatult istuda, eksole. Ma saan aru küll, et mingi 30 päeva on Haigekassal aega maksta, aga no miks just mind siin niimoodi kiusatakse ?! 😦 Eesti.ee leht näitab, et vähemalt on registreeritud. Ju ta siis ikkagi kunagi tuleb kah..

Ükspäev arvutasin kokku ka nii dekreediraha kui ka vanemahüvitise. Päris okei peaks mõlemad olema. Loodetavasti mu arvutused ei valeta.

Aga üldine enesetunne ei ole just kõige roosilisem. Terve see nädal olen ma kogu aeg väsinud olnud. Ükskõik, kas ma teen midagi või ei tee, poole päeva peale olen ikka laip. Lisaks iga päeva õhtuks on kõhus pinged ka. Pikali olemine aitab.

Jube tujukas kipun ka olema. Ükskõik, mis I ütleb, võib pisarakraanid valla päästa. Ela siis sellisega, eksole..

Kui nüüd Beebi “tujudest” rääkida, siis ilmselgelt tema meelest ma peaks istuma kogu aeg ainult sirge seljaga, ilmselt oleks parem kui ma üldse ei istuks, sest siis lükkab ta oma varbad (mis need muud ikka olla saavad) mulle ribide alla ja no eks sa katsu sedasi olla siis. Ja siis juba terve nädala püüab ta mu parema külje kaudu välja ronida – ikka varbad (?) ees. Ikka kohe teravalt torgib. Ausalt, mina ei saa aru, palju tal neid jalgu on.. Või siis võtab vahepeal käed ka appi.

Aga et ikka positiivse noodiga lõpetada, siis tegelikult ei ole ju enam palju jäänud ja küll ma pärast sellest kõigest natukene ikka puudust ka tunnen 😀

2 thoughts on “32. rasedusnädal

  1. Nagu enda raseduse kohta loeks 😀 Harjumatult raske on selline diivanikaunistus olla, aga no tõesti on raske olulisi asju teha, kui mõni ka minu parema külje kaudu välja tahab pressida. Ma ei tea, millega ta pressib, kas tagumiku või kandade või ma ei tea millega, aga täpselt seal kus ribid lõpevad on mul päris äge kühm. Ma olen kindel, et kui keegi õige nurga all pilti teeks, oleks näha, kuidas mu kõht äärmiselt ebaühtlane on.

    Väga emotsionaalne ei ole, kuid pahur küll – katsu ise rõõmus olla kui nii ebamugav koguaeg on 😀

Leave a Reply

