Beebiblogi · Rasedus

31. rasedusnädal

550_week31_leeks101995905

Porrulauk – Beebi on umbes 40 – 42 cm pikk ja kaalub umbes 1600 g.

Sümptomid ja muud nädala jooksul mõeldud mõtted:

Nagu te juba teate, siis käisime lõpuks spa-s ära. Plaan, millest ma rääkisin juba ammu. Ämmakaga sai ka plaan läbi räägitud vist juba jaanuaris, siis kui mul oli see hematoomi-hirm. Mullivannis mulistasin kohe mõnuga, sest ma lihtsalt armastan sooja vett. Vahepeal käisin basseinis ennast jahutamas ja siis läksin tagasi vanni. Ujuda oleks ka tahtnud, aga ei saanud eriti, sest ülakõhtu (rinna alla ?) lõi valu. No selline nagu oleks veninud midagi. Selili sai ujuda/hõljuda, kasutasin siis seda meetodit. Ilmselt oleks võinud päris raseduse alguses hakata ujumisega tegelema, aga siis mingil hetkel ma ei tohtinud isegi jalutada ja no hoia siis mingit kehalist aktiivsust, sest nüüd ei saa ma enam üldse kaua ega eriti pikalt kõndida, ilma et alakõhus torkima hakkaks. Et siis järgmine kord (kui see tuleb..) olen targem.

Tegelikult seal vannis sulistades jäin hoopis vettesünnituse peale mõtlema, et siin Paides vist isegi saab. Aga siis peab see vesi seal ikka üsna kuum olema, sest külm hakkab mul väga kiiresti ja kergelt. Huvitav, kui suurte kraadidega vees ma dušši all käin ? I igal juhul “keeb” selle all.

Viimasel ajal on jälle kombeks saanud öösiti mitu korda WC-s käia. Kui ma nüüd teisipäeval pidin pissiproovi viima (nagu iga kuu, raseduse algusest peale), siis ma mõtlesin küll, et enne hommikut lähen ma lihtsalt lõhki. Väga kohutav öö oli.. Õnneks ei tohiks neid “kannatamisi” olla enam palju jäänud.

Ämmaka visiit oli ka 16.03. Nüüd vist hakkavad külastused tihemini. Tahtis mulle jube 2-nädala pärast uue aja panna, aga polnud ruumi, seega uuesti 3-nädala pärast. Lähen veel enne verd ka andma, et kui liiga lõppu jätta, võib juhtuda, et kui näiteks lähen varem sünnitama, siis jäävadki need kuskile õhku rippuma. Küsis, kas ma veel UHsse ka minna tahaksin, aga lõpuks otsustas, et seda vaatab järgmine kord mu oma ämmakas (täna oli keegi teine asendamas). Siis nad vast määravad mingid oletatavad sünnimõõdud ka Beebile või ? No eks siis selgub.

Haigeks suutsin ka jääda. Ju ma kuskilt külma sain. Ööd olid kurguvaluga paras piin. Nohu oli ka, aga nina öösiti väga kinni õnneks polnud. Köha ilmutas ennast ka. Täna käisin igaks teiseks juhuks perearsti juures. Kui ma rase poleks, siis ma istuks kodus ja ootaks, et ehk läheb niisama üle. Aga ükskord oli mul bronhiit, arvasin ka, et lihtsalt külmetus.

Sellest nädalast alates on Beebi keerutamine aeg ajalt kohe täitsa valus. Ilmselt surub mingitele närvidele ja üldse ei lase ta mul enam paremal küljel lamada. Nagu mul oleks neid mugavaid asendeid siin varnast võtta.. Kui ma külili olen, vajub ta tavaliselt sellele poolele ja pärast on kõht ägedalt ebasümeetriline. Esmaspäeva õhtul I küsis selle peale, et kas kõik on ikka hästi, et kas ta ikka liigutab ka või niisama vajub ühelt poolt teisele. Tuletasin talle meelde, et just 2 minutit tagasi ma rääkisin Beebile, et külg ei ole küll see koht, mille kaudu väljuda ja üleüldse on veel vara. Aga tegelikult I ütles, et ma olen siiani üllatavalt vähe vingunud, “ootas” palju hullemat. Ma mäletan küll, kuidas ta enne mu rasedaks jäämist rääkis, et siis ta mind vist küll välja ei kannata. Haa ! 😀 Aga no mingi 2 kuud on veel minna ka, jõuan siin veel üht-teist korraldada.

I pakkus paar nime ka välja – Matt(h)ias ja Marko. Esimene enne ja teine pärast, kui ma mõtlesin, et poisi nimes võiks R-täht ikka sees olla, isegi ei tea mis põhjusel. Lõpuks muidugi mainisin seda ammust mõtet, et Beebi saab kaks nime (sest me ei saa kokkuleppele) ja lõppude lõpuks tuleb nimi siis kui me talle otsa vaatame. No näiteks Robin Matt(h)ias täitsa kõlab ju ?

One thought on “31. rasedusnädal

Leave a Reply

