Puhkus 2016 #1 – Arensburg Boutique Hotel & Spa

Kunagi detsembri lõpus ostsin ma Cherry‘st Arensburg Spa 2-öise ööbimise. 200€ asemel maksin 100€, ise olin maru rahul selle diiliga. I alguses arvas küll, et ma olen puhta lolliks läinud, et nii kallis ja nii kaugel ja nii kaua ka veel. Aga esmsaspäeval saabusime Saaremaalt tagasi koju ja mõlemad jäime väga rahule. Vot sulle, säh !

Voutcher’i hinnas sisaldus ööbimine superior-toas ööbimine ning piiramatu spa ja saunade külastus. Mina sauna minema igaks juhuks ei hakanud, aga I nautis küll. Mina istusin sel ajal hoopis mullivannis ja nautisin seda täiega. Kõik korrad, kui me spa-s käisime, olime seal kahekesi. Nagu oma isiklik privaat-spa. Sealne kloorilõhn oli niiii hea, et ma mõtlesin iga kord, et mina sealt enam ei lahku. Sama hea lõhn on kodus vannitoas kui I on duššiall käinud, tema duššigeelist. Ilmselgelt lolliks rasedusega läinud..

Toast ma pilti ei teinud, aga oli teine selline mõnusalt pisike või no pigem täiesti paras, et suurem oleks olnud juba imelik ja väiksem ebamugav. Hommikusöökidega jäime ka väga rahule, valik oli päris rikkalik – puder, pannkoogid, muna, võileivamaterjal, kohvi, mahl jne.

Muud söögid sõime mujal. Üritasime külastada nii palju erinevaid söögikohti kui võimalik. Viimasel ajal olen ma võlutud pannkookidest, ilmselt mingi rasedakiiks (EDIT: polegi rasedakiiks, vaatasin eelmise aasta puhkusepilte ja siis olid ka pannkoogid menüüs). Teine asi, mida ma väljas süües alati proovida eelistan, on pasta.

16-03-13-18-05-27-428_deco
Üleval ja all vasakul pühapäevane lõuna/õhtusöök – Mönus Villem. All paremal laupäevased pannkoogid – Classik kohvik.

Pühapäeval kasutasime juhust ja vaatasime natukene Saaremaal ringi ka. Käisime Panga pangal ja Tagaranna pangal. Panga panga juures oli tahvel, millel olid toodud Saaremaa 3 kõige ilusamat kohta – Panga pank, Kaali kraater ja Angla tuulikud. Nüüd on kõik külastatud ja suvel lähme hoopis Hiiumaale 😀

2016-03-13 12.34.50 1

Üldiselt ma läheks sinna spa-sse iga kell tagasi. Otsustasin, et nüüdsest hakkame iga aasta vähemalt korra kuskil sellises kohas käima. Järgmine kord (millal iganes) on igal juhul juba kolmekesi..

2 thoughts on “Puhkus 2016 #1 – Arensburg Boutique Hotel & Spa

  1. Fui! Selle kloorihaisuga tulevad mulle meelde kolmanda klassi ujumistunnid 49.keskkoolis (nüüd Arte Gümnaasium), kus hais oli nii vänge, et mul oli peaaegu iga jumala kord pärast ujumist migreen.
    Olen üritanud ka oma elukaaslast kuskile spasse saada, aga tema jaoks on see mõttetu raha raiskamine. Küll ma ükspäev tõestan talle vastupidist 😀

    1. Ega ma ka ei mäleta, et mulle varem see lõhn meeldinud oleks. Aga no rasedaaju võib igasuguseid üllatusi teha, nagu välja tuleb 😀 Siiani pole mu elukaaslane ka nendest vist suuremat pidanud, aga ega raha saa ju raisku lasta. Eile ütles juba, et järgmine aasta jälle 🙂 Osta ise ära ja pane ta siis fakti ette, kõige lihtsam 😀

Leave a Reply

