Beebiblogi · Rasedus

30. rasedusnädal – vankriostust

550_week30_cabbage101995913
Foto: Parents.com

Suur kapsas – Beebi on umbes 38-40 cm pikk ja kaalub 1250-1400 g.

Sümptomid ja muud nädala jooksul mõeldud mõtted:

See maagiline 30 nädalat on nüüd siis täis, põhimõtteliselt ainult (!!) 10 nädalat veel minna ning peale vankri ja turvahälli ostu ei jaksa ma enam üldse ära oodata, et uhke näoga oma lapsega ringi kärutada.

Selle nädalastest sümptomitest on ilmselt kõige olulisem see, et vahepeal viskab seda sümfüüsi valu, isegi voodist on valus üles tõusta. Ma olen isegi kaua vastu pidanud enne kui see mind kimbutama hakkas. No vähemalt ma arvan, et see on see valu. Aga no pagan seda täpselt teab.

Teisipäeval käisime Tallinnas poodides. Põhiliselt vankrit ja turvahälli vaatamas, aga korra põikasime läbi ka nendest poodidest, kus müüakse beebiriideid. Lootsime (või no pigem mina) leida kojutoomiskomplekti (mida mina pean väga mõnusaks/ilusaks kombeks), aga mul läks poes süda pahaks ja tulime tulema sealt. Eks on veel aega ka..

Vankrivalik oli meil kahe vahel – Emmaljunga ja Hartan. Kõigepealt alustasimegi Beebimaailma kauplusest, kus üks väga tore teenindaja seletas meile kõik ära, isegi selle, mida me küsidagi ei osanud. Lisaks üllatas meid sellega, et ostu korral saame ka turvahälli tasuta kaasa. Käisime vaatasime ka Beebikeskuses EJ-d üle, aga peale Hartani nägemist ei meeldinud need enam kumbalegi. EJ tundus olevat pisut suurem, aga meie olime juba maha müüdud. Läksime siis tagasi sinna esimesse poodi ja tõime koju poolenisti nahast, poolenisti riidest valge vankri. Pisut halli on ka. Läksin sinna kindla sooviga saada nelja suure rattaga vanker ehk Topline X, aga lõpuks väljusime hoopis kahe suure ja kahe väikse rattaga ehk Topline S-ga. Selliselt otsustama pani mind see, et ilmselt enamasti sõidan ma ikkagi linnavahel ja sellele saab osta teise esisilla ehk saab vahetada väikesed rattad suurte vastu. Ja kui keerata käepide teisele poole, saab sõita nii, et suured rattad jäävad esimeseks. Ma olin nii hämmingus selle suurepärasest manööverdusvõimest. Valisime kõva kookoniga vankri. Tundus kuidagi kindlam, et kui ma juhuslikult kuskile vastu põrkuma peaksin, näiteks Beebit tuppa tuues.

Turvahälliks saime Maxi Cosi CabrioFix‘i, valisime pruuni (Earth Brown). Mulle meeldis küll tumepunane ka, aga I. arvas, et poisile ei sobi punane. Ma siis ei hakanud vaidlema ka enam. Sellele võtsime lisaks Isofix aluse ka – 2 Way Fix ehk siis see, millele saab hiljem peale panna Maxi Cosi Pearl turvatooli mõlemat pidi – nii nägu sõidusuunas kui ka selg sõidusuunas, sest kunagi ei või teada kui kiiresti Beebi turvahällist välja kasvab.

Ma olin nende asjade üle lõpuks nii õnnelik nagu oleksin lotovõidu saanud või midagi, mis siis et tegelikult jäime üsna suure summa võrra hoopis vaesemaks. I. ütles, et ega need asjad ongi ju tegelikult pigem mulle kui Beebile, sest tal on ilmselt täiesti ükskõik, milline voodi/vanker/tuba/turvahäll tal on. Pilte asjadest näitan siis kui me nad koju toome. Praegu viisime vanaema juurde, sest Beebi tuba veel valmis pole ja Mikule voodiks ma neid ka veel tuua ei tahaks.. Beebi toaga ka selline värk, et no valmis võiks ta ju teha, aga see on iseasi, millal ta seal ükskord ööund (või üldse mõnda und) magama hakkab.

16-03-11-16-27-02-730_deco

4 thoughts on “30. rasedusnädal – vankriostust

  1. Tere, Janne!

    Ma pole küll veel vankreid vaatama jõudnud, kuid interneti info põhjal on Hartan üks minu lemmikutest. Lugesin sinu blogist, et beebimaailmas see hälliga koos hea pakkumine. Kui saladus pole, siis kui palju sul komplekt kokku maksma läks? Mul saab kohe-kohe 33 nädalat täis ja oleme nv minemas Viimsisse puhkama, juhul kui tundub mõistlik hind kokku, siis läheksime ka äkki Tallinnasse vaatama. Kas värvivalik oli korralik? Ma ise tahaks tüdrukule miskit heledamat, beezi vms. Suured-suured tänud juba ette!:)

    1. Tere ! Vaatasin tsekki ja paistab, et kokku läks meil vanker maksma u 850€. Selle hinna sees siis on vist vankriraam (Topline S. Topline X-i hinda ma ei mäleta, aga vist oli pisut odavam) ja kõvakookon, nagu ma aru saan. Lisaks siis jah saime turvahälli kaubapeale. Värvivalikut ma enam ei mäleta, aga ma pakun, et saadaval võiks olla kõik, mis kodulehel näidatud. Meie tookord saime valge/halli vankri. Turvahällide värvivalik nii rikkalik ei olnud. Loodetavasti leiate, mis otsite 🙂

Leave a Reply

