29. rasedusnädal – natuke nimedest

550_week29_butternut101995872
Foto: Parents.com

Butternut squash – mingi kõrvitsaline – Beebi on umbes 39 cm pikk ja kaalub umbes 1250 g.

Sümptomid ja muud nädala jooksul mõeldud mõtted:

Ükspäev nägin unes, et oli 1.mai ja ma läksin sünnitama. Kuupäevaliselt sobiks see meile küll, sest I. sünnipäev on 1.03, mul on 1.04 ja kiisul on 1.06. Siis olekski üks 1.05 vahelt puudu veel. Ma ise olen ka umbes 3 nädalat “enneaegne”, tark app ütleb, et ma kuskil aprilli lõpus võin juba sünnitama hakata, alates 37.nädalast siis.

Ühel õhtul ma tundsin, et kõht on kuidagi jube suur, et huvitav, mis pidi Beebi ennast sinna nüüd siis sättinud oli. Lõpuks viskasin ennast voodisse pikali ja panin käed kõhu peale. Siis lausa tundsin, kuidas kõht käte all vajuma hakkas. Ilmselt sättis ennast teise poosi. Väga veider tunne oli.

Ükspäev pööras ennast sedasi, et vasak pool oli täiesti tühi ja rinnaalla tekkis pisike muhk, mis ilmselt oli kas pea või pepu. Natukene oli sedasi ja siis keeras ennast jälle teisele poole. Niisama ma seda keeramist ei tunnegi, aga käsi kõhul hoides on tunda küll.

Kõhu ümbermõõt on ka juba meetri tähise ületanud.. Ma muidugi ei tea, mis ta enne oli, sest ämmakas seda kunagi mõõtnud pole, seega ma ei teagi kui palju ma paisunud olen. Aga naljakas on mõelda, et terve meeter ! (ja veidi peale ka)..

Aga vana hea nimeteema.. Ma kunagi mainisin, et kokkuleppele jõudmise tõenäosus on üsna väike. Oleme arutanud küll, aga see, mis meeldib ühele, ei meeldi teisele. Nagu ikka. Mina olen pakkunud näiteks nimesid: Robin, Kevin, Markus, Oliver, Marten ja Merten. Enamuse nimede peale tehti mulle ainult vingus nägu, aga praegu olen ma jäänud pidama kahe viimase nime juurde – Marten või Merten. Võib olla isegi pigem viimane, sest esimene meenutab liiga palju nime Martin.. I. käest ma pean üle küsima, millised need tema nimevariandid olid, ei mäleta enam. Ilmselt laps nimetuks ikkagi ei jää, aga üks hirmus keeruline arutelu see igal juhul on. Öeldakse ju, et lapsele otsa vaadates tuleb nimi ka. Kui mina oleks omal ajal hoopis poiss olnud, oleks minu nimeks saanud Even. Õnneks on meie suguvõsas viimasel ajal sündinud väga vähe poisse, mis tähendab, et me ei pea nimevalikul neid arvestama ja palju nimesid välja praakima. Tüdruku nimedega oleks olnud küll mure, sest paljud nimed, mis mulle meeldisid, on juba kasutuses.

Remont Beebi toas algas ka ! Kunagi teen pikemat juttu sellest.

One thought on “29. rasedusnädal – natuke nimedest

Leave a Reply

