Beebiblogi · Rasedus

28. rasedusnädal

550_week28_kabochasquash101995869
Foto: Parents.com

Kabocha squash – mingi kõrvitsaline – Beebi on umbes 37 cm pikk ja kaalub umbes 1150 g.

Sümptomid ja muud nädala jooksul mõeldud mõtted:

Well hello, III trimester. Millal sina siia jõudsid ?! Täpselt selline tunne mind praegu valdab. Aga samas olen ma “liigse kiirustamisega” vaeva näinud raseduse algusest peale. Kõik läheb liiga kiiresti..

Nädalavahetusel käisin korra Soomes, sõbrannal külas. Enne ma muidugi kasutasin “sõber” Google’t ka ja see ütles, et tegelikult pole laevaga üldse hea sõita vibratsiooni ja ma ei tea mille pärast veel. Vahepeal tekib küll tunne, et rasedus on ikka üks haigus küll, kus tuleb ennast muust maailmast täielikult isoleerida, sest elamine on absoluutselt kahjulik. Ma ei tea, mida süüa võib, sest kogu söök on samamoodi kohutavalt mittesoovitatav. Anyway, polnud sellel laeval häda midagi. Tagasi tulles loksutas ainult. Korra tõmbas seest õõnsaks ka, aga õnneks sellega asi piirdus ka.

Sellel nädalal olen ma jälle vaeva näinud liigse emotsionaalsusega. Pühapäeval koju jõudes ja segamini kodu eest leides olin ma üsna endast väljas. Samas ma ju tean, et I. oli tööl. Aga ega see ei takistanud mul draamat teha. Või siis eile käisin temaga tööl kaasas ja see päev oli pehmelt öeldes hullumaja. Ja siis ma istusin ka mõtlesin (ja ütlesin talle), et ma olen kohati ikka halb naine küll, et kui ta koju tuleb, siis lendan mina talle ka mingite asjadega peale alati ja üldse ei lase olla tal. Aga et samas peab ta ju minust ka aru saama, sest mina olen päevad läbi üksi kodus ja mul on ka ennast maandada vaja jne. Ühesõnaga ma ikka natuke vesistasin ka. Selle üle, et ma nii kohutav olen. Aga ehk on ta harjunud sellega ikka juba. Võiks ju..

Erilisi isusi mul ei ole. Erilisi vaevusi samuti mitte. Kui seda mitte arvestada, et põie maht kahaneb võrdelisel muude kohtade suurenemisega. Sellega seoses tuleb mulle meelde, et üks app saadab mulle iga läbitud nädala kohta nö kokkuvõtte, et mis mind ees võiks oodata jne. Seekordses oli kirjas seoses III trimestri algusega see, et näiteks aevastades võib paar tilka püksi tulla. Nojaah, selle ma olen juba üle elanud, hommikul peale ärkamist. Not fun, not at all ! 😀 No ja seljavalu on ka igapäevane külaline, võib vist öelda. Peaks hakkama tõsiselt bandaaži peale mõtlema..

Alati, kui ma ei ole arvuti ligidal, tuleb mul nii palju mõtteid pähe, millest võiks kirjutada. Nii kui ma maha istun, on kõik peoga pühitud.. Millest ma ei ole veel rääkinud ?

2016-02-21 09.44.31 1
Kõhuvalvur
2 thoughts on “28. rasedusnädal

Leave a Reply

