Beebiblogi · Rasedus

27. rasedusnädal

550_week27_cauliflower101995871
Foto: Parents.com

Lillkapsas – Beebi on umbes 36 cm pikk ja kaalub rohkem kui 990 g.

Sümptomi ja muud nädala jooksul mõeldud mõtted:

Mingeid erilisi sümptomeid mul ei ole endiselt. Õnneks. Nii palju ainult, et selg kipub valutama/ära väsima. Kui liiga palju kõndida või liiga kiiresti kõndida, hakkab pistma paremal pool, aga ma meie beebigrupist lugesin, et ma ei olegi ainus. Palav on ka, veepudel peab kodust väljas olles kogu aeg läheduses olema.

Esmaspäeval (15.02) käisin verd andmas natukene, ämmakas kunagi arvas, et pole ammu teinud vereproovi. Ma mäletan küll, et ma käisin tööl viimase ajal, aga see oli see triple-test.

Ükspäev ma mõtlesin sellise “vahva” ütluse peale, et esimene vasikas pidavat aiataha minema. Jäin siis mõtlema, et kui mulle on Beebi esimene, aga I.-le on ta teine, siis järelikult lootust on, eksole 😀

Tegelikult tahaks nii väga juba Beebi tuba sisustada, aga enne seda on veel nii palju teha. Kips on vaja seina panna, riidekapp muretseda sellesse seina sees olevasse auku, siis seinad värvida ja alles siis võib hakata vaikselt sisustamise peale mõtlema. Sedasi kirja pandult polegi nagu kuigi palju teha. Ja nagunii on alguses Beebi meiega ühes toas, sest ma ei kavatse küll hakata ühest korteri otsast teise jooksma 10x (või no palju iganes vaja on) öö jooksul.

Mõtlesin, et jalutamisega ei tohiks mul küll probleeme tekkida. Kui mu noorim õde alles beebi oli, siis mulle väga meeldis temaga jalutada. Nii mõnus oli lihtsalt kõndida ja omi mõtteid mõelda. Seega ei ole mul probleemi selle “üksi jalutamisega”, vähemalt siis kui mul käru kaasas on.

Kolmapäeval (17.02) käisin ämmaka juures. Viimasest korrast poolteist kuud umbes. Igasugused numbrid väga rõõmustavad polnud. Minu kaalunumber näiteks, mis oli võrdne 2 kuuga (aga ütles, et eks pigistame silma seekord kinni, peaasi, et ma järgmine kord sellise numbriga enam ei lähe sinna) ja siis vererõhu ülemine number, aga ma ütlesin, et ma ehmatasin selle kaalunumbri peale nii ära lihtsalt. Hemoglobiin võiks ka natukene kõrgem olla, soovitas hakata näiteks kalaõli sööma, täisteratooteid ja liha ka. Ilmselt selle hemoglobiini madaluse pärast ma nii väsinud olengi kogu aeg. Beebi numbritega oli ta palju rohkem rahul – südamelöögid 153 ja emakapõhja kõrgus 27. Tundus olevat peaseisus nagu juba oii kui tükk aega, proovigu ainult ennast “õigeks ajaks” vahelduseks valet pidi keerata. Südamelöökide kuulamine ilmselgelt talle ei meeldi, pani 2 matsu kirja kohe.

Pärast vaatasin Kanal 2 pealt Kliinikum-i saadet. Seal tehti küll keiserlõige, aga ikka ulgusin nagu poolemeelne.

Reedel (19.02) sain kirja oma esimese kukkumise. Külili õnneks. Aga reis valutab küll jubedalt. Beebi ikka sahmib. Loodetavasti midagi hullu pole.

Tark app ütleb, et Beebi organid peaks sellel nädalal olema piisavalt arenenud, et vajadusel intensiivis vastu pidada.

2 thoughts on “27. rasedusnädal

  1. Mulle ka nii see jalutamine, ma siiamaani ikka uitan ringi üksi, või noh koos Annabeliga ikka 😀
    Mitte,et kellegagi koos poleks tore, aga no üksi jalutamise vastu pole ka midagi, vastupidi 🙂

    1. Saab omi mõtteid mõlgutada näiteks. No Annabel nii suur juba, et peab vist rohkem jälgima 😀 Ja no ma ei tea kui palju mul neid teisi kärutajaid siit võttagi on..

Leave a Reply

