Beebiblogi · Rasedus

26.rasedusnädal

550_week26_zucchini101995907
Foto: Parents.com

Suvikõrvits ehk kabatšok – Beebi on umbes 30 – 35 cm pikk ja kaalub umbes 900 g.

Sümptomid ja muud nädala jooksul mõeldud mõtted:

Mul on vägisi tekkimas tunne, et neid reedeid on kuidagi oluliselt rohkem kui kord nädalas. Tundub, et ma kirjutan neid nädalapostitusi kuidagi eriti tihti. No ma ei tea.. Küll see aeg ükskord venima hakkab, kui kuu või nii jäänud on. Raudselt !

Üks tähtsamaid asju, mis Beebi sellel nädalal ära on õppinud, on see, et ta saab aru, millal ma külili olles üritan magama jääda. See ei meeldi talle. Kohe üldse mitte. See külg, millel ma parasjagu laman saab seejärel korraliku sisemassaaži. Püüan siis natukene selili olla ja ootan kuni ta magama jääb ning siis pööran uuesti külili ja jään ise magama. Selline trall meil õhtuti siis. Kui ma muul ajal voodis/diivanil külitan, pole tal selle vastu midagi. Näitab varakult iseloomu juba..

Alati kui telekas keegi sünnitama hakkab, hakkan mina naerma. Nagu blokin enda jaoks ära, et mõne kuu pärast mind sama ees ootab. Mitte et ma ootaks, et mu sünnitus kulgeb “nagu filmis”. Või no kes seda ei ootaks, aga reaalsus ilmselt on ikka enamasti hoopis teine. Ja no olgem ausad, need “filmibeebid” sünnivad ikka üsna naljakalt, eksole.

Õhtuti ja öösiti tuleb mul palju toredaid mõtteid, millest kirjutada ning vahepeal on tunne, et voodi kõrval peaks mingi märkmik olema, et need kõik üles kirjutada, aga no mida ma seal pimedas kirjutan. Telefoni ei saa ka kasutada, jään kohe ise pimedaks.

Täna oli väljas nii libe, et ühel hetkel olin ma maast umbes 2 cm kaugusel. Õnneks oli I. mu kõrval ja rabasin kohe kinni. Ehmatasin päris korralikult nii ennast kui teda. Pärast autos mõtlesin, et ei tea kumb hullem on, kas see kui ma kukkudes midagi ära põrutan või seal akrobaatikaharjutusi tehes midagi ära venitan/nihestan. On see viimane variant üldse reaalne või ?

Aga vahelduseks jälle üks kõhupilt. Ise ma küll aru ei saa, et ma kuu ajaga (võrdluseks 22.nädal) kuskile poole suuremaks oleks läinud. Eks kolmapäeval selgub, mis need mõõdud siis on. Pole juba poolteist kuud ämmaka juures käinud. Seda kõhupilti peaks vist tegelikult samade riietega tegema, aga no mis seal ikka.

16-02-12-15-18-34-793_deco

Leave a Reply

