25. rasedusnädal

550_week25_acornsquash101995874
Foto: Parents.com

Acorn squash – Beebi on umbes 30-35 cm pikk ja kaalub rohkem kui 700g.

Sümptomid ja muud nädala jooksul mõeldud mõtted:

Vahepeal ma mõtlen, et ma olen ikka loll küll, et ise omale mingeid mõttetuid vaevusi põhjustan. Ise alles virisesin, kuidas ma “surin” kui ma pidin pikalt ühe koha peal paigal istuma. No ja siis see nädal ma otsustasin ette võtta lausa 2 kinokülastust – ühe koos õega, mis kestis poolteist tundi ja teise koos I.-ga, mis kestis kaks ja pool tundi (!!). Aga no ma ei saanud vastu suurele soovile Leonardi DiCaprio’t suurelt ekraanilt näha. Ja no film oli seda ka väärt. Kui ta selle rolli eest ka Oscar‘it ei saa, siis no ma ei tea, mille eest seda veel anda.. Õnneks väga palju rahvast polnud ja me läksime istusime hoopis teise kohta, kus ma sain rahulikult üht- ja teistpidi niheleda kedagi segamata.

Rääkisin peiksile ükspäev, et mulle täitsa meeldib rase olla. Pole praegu erilisi vaevusi ega midagi (ptüi ptüi ptüi). Tema ainult naeratas sellepeale tähendusrikkalt. Nojah.. Ma mäletan küll, kuidas ma ise ka mingi aeg rääkisin, et raudselt see II trimester ongi ainuke normaalne aeg, sest I trimestril on halb olla ja III trimesteril olen nagu maakera. Mitte et ma muidu ei annaks sinivaala mõõtu välja. Huvitaval kombel peeglist ei vaata mulle üldse nii suur Janne vastu kui piltide pealt. Ja no pildid ei pidanud valetama.. Praegu vist ei ole aeg kaalulangetusele mõelda, aga ma mõtlen siis ette ära, et kui Beebi kunagi välja pressitud on, tuleb ennast ikka kätte võtta ja viia ennast tagasi sellesse kehakaalu, mis ma olin aastal 2012.. Või äärmisel juhul 2013. Ühesõnaga, keegi ei mäleta enam, ainult pildid mäletavad.

Ma ei tea kui kaua ma oskan neid nädala postitusi teha kui midagi huvitavat ei juhtu. Nüüd ma tunnen ennast küll nagu üks õnnelik aasal kepsutav ükssarvik. Ptüi ptüi ptüi. See on jama, et selg kipub valutama peale pikka kõndimist/püsti olekut ja see et Beebi pressib ennast kogu aeg põiele ning seega ma olen ehtne pähklipõis.. 😀

Beebi muutub pidevalt aktiivsemaks. Eile sain ma päris mitu minutit kõhu lainetamist nautida.

PS: 15 nädalat lõpuni..

Fullscreen capture 5.02.2016 205234.bmp

Leave a Reply

