Kiidulaul kiisule

Enne kui me jõuame sellenädalase beebiblogini, pean ma vahelduseks kiitma ka oma karvast “beebit”, kes enam ammu kiisubeebi mõõtu välja ei anna, aga see ei keela mul teda endiselt selleks kutsuda.

Igatahes ma olen varem rääkinud sellest, kuidas me olime temaga millalgi päris hädas, sest ta kippus oma häda tegema igale poole mujale kui oma kasti. No mõnikord sattus ikka kasti ka, aga see oli pigem erand. Küll ma kahtlustasin erinevaid haigusi ja asju, aga siis sattusin kogemata kellegi blogile (enam ei mäleta, kes see oli 😦 ), kus kirjutati sellest, et kahekordses majas elades kass ei viitsinud esimesele korrusele kastile minna ja tegi häda voodisse ning liivakast ei kõlvanud juhul kui seal oli ees mõni junn. Ja alles siis ma avastasin, et selle peale polegi ma veel tulnud, et Miku võiks lihtsalt üks pedantne otu olla, kes tõesti ei taha oma junnide vahel laveerida. Otsustasin proovida. Ja nüüdseks on viimasest valesse kohta häda tegemisest möödas juba päris mitu kuud. Ma ei tea, miks ma ise sellise asja peale ei osanud tulla. Ilmselt sellepärast, et probleem tekkis kuidagi üleöö, sest varem see teda ei häirinud. Samas ma aga ei ole suutnud seda välja mõelda, mis saab siis kui me paariks päevaks kodust ära läheme. Kas siis ootab meid tagasi tulles ees jälle loigukesi täis põrand ? Või suudab ta need paar päeva ikka hakkama saada seal junnikeste kõrval 😀

Igaks juhuks sülitan nüüd kolm korda üle vasaku õla, et ma hommikul ärgates ühtegi loigukest ei avastaks. Ptüi ptui ptüi.

2016-01-28 09.23.27 1

3 thoughts on “Kiidulaul kiisule

  1. Üks meie kassidest on ka päris hull printsess. Kahjuks kippus ta leidma päris ebameeldivaid kohti kuhu hoopis selle asemel pissida – näiteks kott-tooli, minu nahast käekoti peale või hoopistükis pitsakarbi peale mis esikus väljaviskamist ootas. Õudneeee! Kuna ma ise praegu liivakasti puhastada ei tohi, siis torgin ikka meest, et ta tihedamini seal kastis kaevandaks 😀

    1. Ega ma ka ei tohiks, aga mis teha. Palju hullem on seda koristada põrandalt või neid riideid pesumasinasse visata, mille peale ta häda teinud. Või siis magama minna kui hais ninaall hõljub 😀 Aga üldiselt ma ikka püüan ka meest utsitada seda puhastamise tööd tegema..

Leave a Reply

