Beebiblogi · Rasedus

24. rasedusnädal

550_week24_corn101995910

Maisitõlvik – Beebi on umbes 28 – 32 cm pikk ja kaalub umbes 600 g.

Sümptomid ja nädala jooksul mõeldud mõtted:

Mingeid erilisi sümptomeid see nädal kaasa toonud polegi. Tunne on täitsa tavaline, pole üldse tunnet, et ma olen rase. No kui välja jätta see, et mu kõht on tükk maad suurem kui ta muidu oleks ja Beebi korraldab mitu korda päevas parajat tantsupidu mul. Ikka kohe nii, et seda saab ka visuaalselt jälgida. Üleüldse ma olengi vist kõhu liikumist näinud kohe sellest asjast alates kui ma läbi hammustasin, et see ongi SEE.

Erilisi isusid pole ma siiani täheldanud. Söön ikka nii nagu enne. Nii palju on olnud, et mingi päev ma mõtlesin, et peaks vastlakukleid tegema ja siis ma kaks päeva unistasin vahukoorest enne kui ma need kuklid valmis tegin ning vahukoort muretsesin.

Kogu aeg vaatan ilusaid beebiriideid FBs ja näpud nii sügelevad, et iga teise asja alla kirjutada, et mina soovin jne, üritan ennast tagasi hoida, sest muidu on Beebil varsti rohkem riideid kui mul ja I.-l kokku. Ja ma pean kuidagi sujuvalt seda ka vaatama, et ma ostaks siis ikka erinevaid suurusi, mitte ainult 56, et kohe selga panna. Muidu ma lõpuks müün uusi siltidega riideid “sest Beebi ei jõudnud kanda”. Öeldakse, et kui laps saada, siis omale enam midagi eriti osta ei raatsi, ainult lapsele, aga ausalt, mul lööb see juba praegu välja. Pean hakkama nimekirja koostama, et umbes kui palju mul midagi vaja oleks ja mis mul juba olemas on, siis ma ei saa liiale minna 😀 Või ma võin vähemalt üritada.

Ükspäev ma olin nii tige, et ma siin Paides pean elama. Tahaks kuskil suuremas kohas elada, et saaks käia kuskil rasedatele mõeldud kohtades.. ma ei tea, joogas näiteks. Suuremates kohtades on rohkem rasedaid ka, kellega koos saaks midagi ette võtta. Või ma ei tea.. Tahaks inimeste sekka. Tööl tahaks ka käia, kuigi arvestades sealseid ümberkorraldusi ja stressi, siis on hea, et ma seal olema ei pea ja saan niisama rahulikult rase olla 😀 Ämmakas arvas sama.

Viimaste päevade ilmaolud on küll sellised olnud, et ma pole ennast tahtnud isegi autoni vedada, et sellega kuskile minna, sest no ma kujutan ette, et see 3 meetrit on kohutav liuväli. Rääkimata siis jala kuskile kaugemale minemisest. Ega see allasadav vihm ka just ülemäära positiivseid emotsioone ei tekita. Pigem siis juba lumi, mis mulle sellel aastal isegi meeldib, hoolimata sellest, et mul ei ole siiani talvejopet.. Ma elan lootuses, et varsti on kevad ja siis ei olegi enam seda vaja ka.

Pidev paha tuju on ka selle nädala külaline. Või selline morn olek pigem.

Kunagi rasedus alguses ma kasutasin kalkulaator.ee lehel raseduskalkulaatorit ja see ütleb mulle, et alates eilsest on Beebi elujõuline. Seda on hea teada 🙂

Fullscreen capture 29.01.2016 131154.bmp

Leave a Reply

