Beebiblogi · Rasedus

23. rasedusnädal

550_week23_eggplant101995899
Foto: Parents.com

Baklažaan – beebi on umbes 28-32 cm pikk ja kaalub umbes 500 g.

Sümptomid ja nädala jooksul mõeldud mõtted:

Ma pole vist siiani rääkinud sellest, kuidas ma eriti magada ei saa. Alguses oli kogu aeg uni, all day long, aga kui magama läksin, siis lõpuks mängisin ikka öökulli. Nüüdseks olen ma jõudnud nii kaugele, et lähen hiljem magama ja siis heal juhul õnnestub ühe jutiga hommikuni välja magada. Enamasti küll mitte ning kuskil 3-4 paiku ärkan ma üles, käin wc-s ja ei jää enam magama, sest I. norskab nii magusalt mu kõrval ja siis ma lähen närvi, et mis mõttes ja mis õigusega tema magab kui mina magada ei saa. Mõned korrad on juhtunud sedagi, et ma kupatan ta teise tuppa magama, et natukesekski sõba silmale saada. Tihtipeale aga istungi mõned tunnid üleval, chillin netis ja mängin telefonis mänge ning ootan und. Ei puhka just eriti välja. Lõuna ajal ka magada ei tihka, sest siis ei saa ma öösel üldse magada.. Väga tihti juhtub nii, et I. läheb tööle kuskil 5-6 ajal ja mida “hilisem” aeg ärkamiseks, seda võimatum on mul kohe uuesti magama jääda. Seega siis tuleb ka ära külastada Instagram ja Facebook ja lisaks mängida The Simpsons Tapped Out‘i ning uni võib jälle tulla, paar tundi hiljem.. Nuhtlus, ma ütlen.

Laupäeval (16.01) käisime I. ema ja tema elukaaslase juubelil. Seal oli vaja istuda. Kaua. Ja ma surin. Selg hakkas valutama, kõht hakkas valutama, “saba” valutas ka. Õnneks sain ma ennast teises ruumis pikali visata lõpuks, hakkas oluliselt parem. Lisaks kimbutas mind peapööritus, mis tabas mind istudes. Ei tundu üldse loogiline, aga seal ma siis istusin süda pekslemas. Põgenesin õue, läks paremaks, aga nii kui lauda tagasi istusin, panin uuesti ajama sealt.

Siiani on Beebi olnud peaseisus ja tema liigutused on olnud tuntavad kuskil naba piirkonnas. Nüüd ükspäev tundsin ma tema liigutamist korraga nii alakõhus kui ka nabast tunduvalt üleval pool. Sirutas ennast või ? Peale seda on valdav enamus tema liigutustest koondunudki sinna nabast alla poole. Tunne on selline nagu keegi kõditaks pidevalt mu põit ja/või mis iganes kõik seal all asub. Et mis pagana pidi ta nüüd siis on ?!

Jäin siin selle glükoositaluvuse testi peale mõtlema. Mulle seda siiani õnneks tehtud pole. Et siis ei tehtagi või ? Lugesin, et seda tehakse kokku 2x ja esimene kord peaks ammu tehtud olema. Ma algul arvasin, et seda tehakse kõigile, aga ilmselt peavad ikka mingid näidustused selleks olema. Õnneks pole mul kunagi veresuhkruga probleeme olnud. Või siis ikka tehakse kui peaks mingi mega kaalutõus järsku tulema ?

Ma mõtlen, et ma vist päris kindel ei saagi selles olla kui palju ma selle rasedusega juurde võtan. Alguses kui mul siin “surm silm ees” oli, ma võtsin hoopis päris palju alla. Ämmaka juures arvele võttes ütlesin ma algkaaluks selle numbri, mis mul tol hetkel kaalul oli ja ma arvan, et see oli madalam kui nö tegelik algkaal. Aga no mis seal ikka.

Kolmapäeval (20.01) käisin ämmaka juures ennast haiguslehele vormistamas. Selle alusel nagu tööandjal poleks kergemat tööd pakkuda. Pean hakkama seda iga kuu nö uuesti vormistamas käima. Selle tõttu sain uue aja kontrolli alles kuu aja pärast, muidu peaks hakkama iga kahe nädala tagant käima – üks kord kontrollis ja teine kord haiguslehe pärast. Kuna mul millegi üle praegu kurta pole, siis ta arvas, et kannatan küll veel kuu aega. Muidugi luges sõnad peale, et kui midagi on, siis ma helistaks või läheks kohale lihtsalt. Dekreeti jään igal juhul juba 11.03, selle arvutas ta ka täna välja. Ei saa ma aru, kuhu see aeg läheb..

2 thoughts on “23. rasedusnädal

  1. Glükoositestile saadetakse kindlasti siis, kui on peres diabeeti esinenud. Mul näiteks on emal vanusega tekkinud ning igaks juhuks kontrollitakse mind ka.

    Muidu vist saadetakse siis, kui võtad palju juurde ja keha hakkab tursuma? Võib olla ma selle koha pealt panen puusse. Aga põhimõtteliselt tehakse ju vereproove ka iga natukese aja tagant, eks siis sellega kontrollitakse ka (või näiteks kui uriinis on palju glükoosi).

Leave a Reply

