Beebiblogi · Rasedus

Ennustame – poiss või tüdruk ?

Tegelikult jäin ma selle postitusega pisut hiljaks, aga ega teie veel ei tea, kumb on, seega siin see siis nüüd on. Muutmata kujul.

***

Kuna esmaspäeval on lõpuks lootus teada saada, kas meie perre saabub väike printsess või pisike prints, siis viimane aeg on ennustamisega tegelema hakata.

Jaapani meetod

Jaapani meetod võtab lapse soo määramisel arvesse viljastamise kuu ning mehe ja naise sünnikuud. Jaapani meetodi puhul on kasutusel kaks tabelit, mille abil saab teada, kui suure tõenäosusega sünnib poiss või tüdruk.

Esimese tabeli abil saad teada perenumbri. Kuidas perenumber leida? See on lihtne. Vaata tabelist mehe ja naise sünnikuu ning veeru ja rea ristumiskohast leiad numbri.

Teise tabeli puhul tuleb tabeli ülemisest reast leida perenumber, mille esimese tabeli abil kindlaks tegid. Seejärel otsi perenumbrile vastavast veerust viljastamise kuu. Samalt realt tabeli keskelt on näha, kui suure tõenäosusega sünnib poiss või tüdruk.

Meie perenumber on 12 ja kuu on august, seega 1 : 7. Tüdruk ✓ 

Hiina meetod

Järgmisena iidne hiina meetod, kuidas selgitada välja, kas sünnib poiss või tüdruk. Antud meetod ei ole täiesti täpne, kuid siiski maailmas üsna laialdast poolehoidu võitnud. Meetod võtab arvesse naise vanuse ja viljastamise aja. Tabeli kasutamiseks toimi järgmiselt:

1. Vali vanuse veerust naise vanus.
2. Vali aeg reast lapse viljastamise aeg.
3. Veeru ja rea lõikekohast näed, kas sünnib poiss või tüdruk.
4. Värvide tähendused on järgmised: sinine = poiss, roosa = tüdruk

Tüdruk ✓

EDIT: Kui läheneda sellele tabelile nüüd selliselt, et ma olen küll 24, aga käimas on 25-s eluaasta, siis saab hoopis teise vastuse..

Hiina meetod #2

Vaadake vasakpoolsest tulbast, kui vana on lapse ema siis, kui laps peaks sündima ja viige see tabelis kokku horisontaalis toodud kuuga, mil laps eostati. Kahe näitaja ristumiskohas on märgitud, kas tulemas on poiss või tüdruk.

Selle kohta olen ma muidugi kuulnud ka seda eostamise vanuse juttu. Tulemus vastavalt sellele hoopis teine.

Tüdruk ✓

Poiss ✓

EDIT: Kui läheneda sellele tabelile nüüd selliselt, et ma olen küll 24, aga käimas on 25-s eluaasta, siis saab hoopis teise vastuse..

Vali aga jälle oma vanus eostamise hetkel ja kuu, millal see juhtus.

poiss_tudruk_tabel3

Tüdruk ✓

EDIT: Kui läheneda sellele tabelile nüüd selliselt, et ma olen küll 24, aga käimas on 25-s eluaasta, siis saab hoopis teise vastuse..

Siis selline asi nagu Hiina veremaagia, mille põhjal sünnib laps sellest soost, kumba vanema veri oli eostamise hetkel “värskem”. Seisneb see siis selles, et naise veri vahetub iga kolme aasta tagant ja mehe veri iga nelja aasta tagant. 24 : 3 = 8 ja 27 : 4 = 6,75 ehk siis minu “jääk” on suurem. Tüdruk ✓

Nüüd vanarahva ennustuste juurde.

*Laps tuleb sellest soost, kumb vanem oli eostamise hetkel paremas tujus. Hmm, vaevalt me kumbki ennast halvasti tundsime..

*Väidetavalt tegid maiad lapse sugu kindlaks selle järgi kui vana oli lapse ema eostamise hetkel ja mis aastal see aset leidis. Kui mõlemad arvud on paaris või paaritud, on tegemist tüdrukuga. Kui üks arvudest on paaritu ja teine paaris, siis on tegemist poisiga. 24 ja 2015, et siis üks paari ja teine paaritu. Poiss ✓

*Mõned uuringud näitavad, et ema vanuse suurenedes on tüdruku sünd tõenäolisem. Ma ise arvaks, et ma üsna noor veel, aga no võta kinni, millal see naine vanaks saab..

*Mida rohkem lapsi, seda suurem on tõenäosus saada tütar. Puha esimene mul. Poiss ✓

*Mõned uuringud näitavad seost lapse isa töö ja lapse soo vahel. Stressirohked ja tervistkahjustavad tööd viitavad rohkem tüdruku sünnile. Küsisin peikalt, milliseks ta oma tööd ise hindab. Stressirohke on see kindlasti. Tüdruk ✓

*Külmadel aastaaegadel eostatakse rohkem tüdrukuid. August oli päris soe veel. Poiss ✓

*Uuringud näitavad, et hormoonravi saanud naistel sünnib rohkem tüdrukuid. Pole saanud. Poiss ✓

*Mõned eksperdid väidavad, et raske hommikuse iiveldus ja tüdrukud on omavahel seoses, kuna östrogeeniväärtused on kõrgemad. Ma sain seda potti ikka päris hoolega kallistada. Tüdruk ✓

*Räägitakse, et tüdruku tegemiseks tuleb kolm kuud süüa põhiliselt puu- ja juurvilju. No pole ma kunagi eriline taimetoitlane olnud. Kõike ikka segamini. Seega jääb viik. Poiss ✓ Tüdruk ✓

*Usutakse, et istuva eluviisiga mehed teevad rohkem tütreid. Töögi on tal suhteliselt istuv. Tüdruk ✓

*Kui rase eelistab soolaseid toite, on tegemist poisiga. Kui aga magusat, siis tüdruk. Söön vaheldumisi mõlemaid, aga pigem vist ikka soolast. Samas aga pole ma juba tükk aega eriline magusasõber olnud. Poiss ✓

*Kui rase eelistab magada vasakul küljel, on oodata poissi, kui paremal, tüdrukut. Ma enamuse ajast magan paremal. Tüdruk ✓

*Kui beebi südamelöögid on üle 140 korra minutis, on oodata tüdrukut. Iga kord olnud üle selle. Tüdruk ✓

*Kui niidi otsa seotud sõrmus teeb käe kohal ringe, on oodata tüdrukut, kui kiigub edasi-tagasi, on oodata poissi. Edasi-tagasi .. Poiss ✓

*Kui niidi otsa seotud sõrmus kiigub kõhu kohal edasi-tagasi, on oodata tüdrukut, kui teeb ringe, siis on oodata poissi. Ringid. Poiss ✓

*Kui liita vanus eostamise hetkel ja eostamise kuu ning saad paaritu arvu, on suurema tõenäosusega sündimas tüdruk, kui paaris, siis poiss. Mul on 32. Poiss ✓

Lõppskoor:

Tüdruk = 11

Poiss = 10

Selle järgi on meil oodata tüdrukut, aga ega midagi põhjapanevat pole, vahe nii väike ju. Tegelikult ma seda muidugi tõepähe ei võta ka, lihtsalt vahva ajaviide. Ootame huviga esmaspäeva.. Üleüldse on need tabelid pisut kummalised. Selles mõttes, et tegelikult oleneb kõik ju nagunii mehest ja naisel on üsna vähe “kaasarääkimise võimalust” lapse soo osas.

Võtan ennustusi ka vastu. Mis te arvate ?? 🙂

2 thoughts on “Ennustame – poiss või tüdruk ?

Leave a Reply

