21. rasedusnädal

550_week21_carrot1019959091
Foto: Parents.com

Porgand – beebi on umbes 20-28 cm pikk ja kaalub umbes 230 – 300 g.

Nädala jooksul mõeldud mõtted:

Vist laupäeval (02.01) tundis peiks ka liigutusi lõpuks. Või no ma ei tea, kas just lõpuks, aga igal juhul on see linnuke ka kirjas nüüd. Mina tunnen neid ikka iga päev mitu korda. Enne tundsin ainult voodis rahulikult lamades, aga nüüd juba niisama näiteks istudes ka.

Pühapäeval (03.01) käisime Lottemaal, polnudki see kõndimine hullu midagi. Külm oli ainult väljas, sest ma ei ole omale siiani suutnud talvejopet leida. No ei raatsi just väga palju raha välja käia jope eest, mida ma väga kaua ei kanna. Leidsin küll väga ilusa jope, aga 250€ ei ole küll see summa, mille ma oleks nõus maksma.

Suvel on plaanis uuesti Lottemaale minna. Seal isegi selline maja olemas nagu ema- ja beebi maja. Eeldatavasti siis selleks, et vahepeal beebile süüa anda ja muid toimetusi teha. Praegu ma mõtlen küll, et kui ikka kuskile minna vaja on, siis laps küll takistus ei ole. Ema näib aeg ajalt küll arvavat, et ei saa enam kuskile minna (kakleme ja vaidleme pidevalt selle üle). Eks palju oleneb lapsest endast ka, kuidas ta autosõitu suhtub jne, aga no aeg ajalt on ikka ju vaja sõita, isegi kui see talle ei meeldi. Ega elu saa elamata jääda.. Isegi pisikese reisikese tahaks suvel ette võtta. Eks paistab, kas jälle telgis või mõnes majakeses.

Praegu on suured visioonid silme ees, eks ole näha, mis neist hiljem järgi jääb 😀

Kolmapäeval (06.01) oli mul järjekordne ämmaka külastus. Kõht ikka kosub. Pani südamelööke kuulates doplerile ka paugu kirja. Ei meeldi vist kui torgitakse. Küsisin spa külastuse kohta ka. Ütles, et no kuuma sauna ei tasu minna (õnneks mulle ei meeldigi saun) ja lisas naerdes, et liutorudest ei maksa ka alla lasta. Üldiselt aga pole see asi nii hull midagi kui asja mõistusega võtta. Mullivanne ja basseine lubati küll külastada, aga mõõdukalt ja pidevalt oma enesetunnet ka jälgida, et kui tõmbab kõhu kõvaks (toonusesse) või hakkab määrima, siis ikka tuleb ära lõpetada. Muidu pidi ujumine väga hea olema.

Esmaspäeval (11.01) lähen siis uuesti UHsse, seekord siis looteanatoomia nime all. Hoiame kõik nüüd pöialt, et arst jonnima ei hakka ja beebi ka jalgu risti ei pane. Ema hoiatas, et see arst võib teinekord nähvata ka, et kas seal on vahet kumb on jne. Ühesõnaga, kui ma esmaspäeval teada ei saa, eks ma siis panen omale aja tasulisse. See muidugi ei päästa sellest kui beebi otsustab ikkagi sündsalt oma private parts‘e varjata..

Loodetavasti on see hematoom ka kadunud ja ma ei pea sellepärast enam muretsema, sest praegu ikka hiilivad need mõtted pähe, et mis saab kui peiks komandeeringus on ja midagi juhtub, siis kuidas ma haiglasse saan, et kas ma jõuan ise autoga kiiremini kui kiirabi oodates jne jne. Võitle siin nende muremõtetega ja samal ajal ole rõõmus ning rõõsa rase.

2 thoughts on “21. rasedusnädal

  1. Tead, just siis kui ta väike on, ongi lihtsam käia igalpool 😀 usu mind 😀 Kui ma praegu hakkan mõtlema meie aega, kus Annabel väike oli, siis tõesti me käisime kolmekesi koos siis rohkem trippimas kui praegu 😀 Sest praegu oleks pikk autosõit igav,siis ta hakkab igasugu lollusi tegema seal jne, kui me kahekesi Türiel sõidame, teen ma alati mingi sada peatust, et teda sättida paremini, et anda asjad mis ta maha loobib, et lihtsalt juua anda või MIS IGANES 😀 Kuskile minnes on muidugi lihtsam, et noh üks sõidab ja teine jamab.Aga no praegu ta sellises eas, et raskem on teda ju paigal hoida,kuidas ma seletan kahesele, et nüüd palun ära jonni vms 😀 Just siis on hea seigelda:D Minu arust vähemalt 😀 no mitte,et nüüd Hispaaniasse peaks minema,aga no Eestit avastada saab väga hästi 😀 ja no väljas söömas käia on pisemaga puhta lihtne,okei läheb tal kõht tühjaks,siis imetades või mitte imetades ikkagi lihtsam.Või poodides käimine,vankriga saad kõik riided ära vaadata südamerahuga,aga no mina pean teda süles tassima või siis mööda poode taga ajama, kui käe kõrvalt minema paneb 😀 No muidugi on teised asjad jälle lihtsamad suuremaga ka 🙂 Aga ühesõnaga jah,jube pikk kommentaar tuli 😀 Ära põe 😀
    ps,me käisime muinastulede ööl isegi sellel esimesel aastal kui ta sündis,magas südamerahuga oma hällis,läksime koju tagasi ikka magas.Praegu kui ma peaks nii hilja temaga minema kuskile, istuks ma peale seda poole hommikuni üleval 😀

Leave a Reply

