Aastalõpukokkuvõte

2015 Kokkuvõte #1 – Elu-olu

 

 

  1. Mida Sa tegid esimest korda aastal 2015, mida sa varem teinud pole ? Hapukapsast jõululauale. Rase pole ka varem olnud.
  2. Kas Sa pidasid oma uus aasta lubadust ja mida Sa lubasid ? Ma jätkuvalt ei luba midagi, sest ma ei pea seda nagunii.
  3. Kas mõni Su sõpradest/sugulastest sai lapse ? FB kaudu sain uudiseid küll.
  4. Kas Sa käisid kellegi matustel ? Jah.
  5. Milliseid riike Sa külastasid ? Eestis sõitsime ringi ja põikasime Lätti.
  6. Kas Sa tahad midagi aastal 2016, mida Sa aastal 2015 ei saanud ? No kaua ma võin seda sõrmust oodata ?! 😀
  7. Millist kuupäeva Sa aastast 2015 meenutama jääd ja miks ? 13. september – sain teada, et olen rase.
  8. Mis oli aasta suurim õnnestumine ? I’m just so awesome..
  9. Mis oli aasta suurim ebaõnnestumine ? Ei meenu midagi.
  10. Kas Sind kimbutas mõni haigus ? Tavaline külmetus.
  11. Mis oli Su parim ost ? Rasedateksad 😀
  12. Kelle käitumine oli märkimist väärt ? Peiks sai ikka vahepeal toredate asjadega ka hakkama.
  13. Kelle käitumine ei ole mainimist väärt ? Aga miks sellest siis üldse rääkima peaks ?
  14. Millele Sa kulutasid kõige rohkem raha ? Margid/postkaardid.
  15. Mille suhtes oli Sul suurim ootusärevus ? Kõik ultrahelid.
  16. Milline laul jääb Sulle alati meenutama aastat 2015 ?  Wiz Khalifa – See You Again (ft. Charlie Puth)
  17. Võrreldes eelmise aastaga, Sa oled ?
  18. a) Õnnelikum või kurvem
  19. b) paksem või kõhnemrasedam (loe: sujuvalt iga päevaga paksem)
  20. c) Rikkam või vaesemsama ?
  21. Mida Sa soovid, et oleksid rohkem teinud ? Sõpradega kohtunud.
  22. Mida Sa soovid, et oleksid vähem teinud ? Muretsenud.
  23. Kuidas Sa veetsid oma jõulud aastal 2015 ? Ühe päeva peika perega, teise päeva temaga kahekesi.
  24. Kuidas Sa veetsid oma aastavahetuse aastal 2015 ? Oma perega, nagu alati.
  25. Kas Sa armusid aastal 2015 ? Oma peiksi ilmselt mõned korrad küll.
  26. Milline TV-show oli Su lemmik ? Devious Maids
  27. Kas Sa vihkad nüüd kedagi, keda Sa enne ei vihanud ? Same old, same old.. Tegelikult  pole üldse mõtet kedagi vihata, endale teeb sellega ainult kahju, mitte teistele.
  28. Mis oli parim raamat, mida Sa lugesid ? Siiani kõik Minu.. sarja raamatud.
  29. Milline oli Su suurim muusikaline avastus ? Elephants from Neptune
  30. Mida Sa väga tahtsid ja lõpuks saidki ? Värviraamat
  31. Mida Sa väga tahtsid, aga ei saanudki ? Ilmselt ei tahtnud midagi nii väga, et ma poleks saanud.
  32. Milline oli Su lemmikfilm ? Inside Out
  33. Mida Sa tegid oma sünnipäeval ja kui vanaks Sa said ? Sain 24. Midagi erilist ei teinud, kodus olin koos oma perega. Sõime mu elu esimesi ise tehtud pulgakooke ja pärast igatsesin peikat, kes oli komandeeringus.
  34. Milline sündmus/asi oleks teinud Su aasta veel meeldejäävamaks ? Niigi üsna meeldejääv.
  35. Kuidas Sa kirjeldaksid oma stiili aastal 2015 ? Same old, same old.
  36. Mis hoidis Sind mõistuse juures ? Aasta algust ma enam ei mäleta, aga siin viimases pooles teadmine, et ma olen rase ja peaksin olema zen.
  37. Millisest kuulsusest Sa enim unistasid ?
  38. Milline poliitiline sündmus liigutas Sind enim ? Hetkel ei meenu ühtegi. Ilmselt midagi seotud selle pagulaste teemaga.
  39. Keda Sa kõige rohkem igatsesid ? Peikat kui ta jälle kuskil komandeeringus oli.
  40. Kes on parim inimene, kellega Sa sellel aastal tutvusid ? Ei mäleta, kas ma tutvusin kellegi uuega..
  41. Parim õppetund aastast 2015 ? Usalda oma sisetunnet.
Leave a Reply

