Beebiblogi · Rasedus

20. rasedusnädal

550_week20_artichoke101995880
Foto: Parents.com

Artišok – beebi on 20-25 cm pikk ja kaalub umbes 230-300g.

Sümptomid: Seljavalu ja emotsioonide rollercoaster.

Nädala jooksul mõeldud mõtted:

Ma olengi märkamatult jõudnud omadega poole peale. Selle nädala suurim rõõm on ilmselgelt see, et ma lõpuks saan öelda, et ma tundsin beebi liigutusi ka (27.12). Esimesel korral ma 100% kindel polnud, aga no oli pisike “lainetus” ühe koha peal ja mitu korda järjest. Aga kolmapäeval (30.12) olin ma õhtul voodis pikali käed kõhu peal ja siis tulid ikka juba tugevad müksud, isegi käega olid tunda. Peale neid olin ma küll kindel, sest see oli selline eriline tunne, mida ma kirjeldada ei oskagi. Ja ma veel ei uskunud, et ma need liigutused üldse ära tunnen..

Jäin praegu selle ülemise pildi peale mõtlema. Mu äpp ütleb, et beebi peaks hoopis greibi suurune olema. No mõõdud on enam vähem samad.. Ah ma siis ei vaidle.

Ükspäev käisin juuksuris ka. Värv jäi peale täiesti tavaliselt ja ei jäänud roheline või muu imelik toon. No ma enne ikka huvipärast vaatasin ju, mis sõber Google asjast arvab ja no mõned arvamused olid küll sellised, et karju appi ja kraabi silmad peast. Mina küll ei usu, et ma nüüd 9 kuud nagu mingi rääbakas ringi pean käima, sest terve elu on nii kohutavalt kahjulik. Ma arvan, et isegi tänaval kõndimine on kahjulik – heitgaasid jne. Kodus on kass – kahjulik. Kõik šampoonid ja duššigeelid ja deodorandid on ka kahjulikud. Kuidas sellises maailmas üldse rase saab olla ?! Miks ma küll vanasti ei võinud elada kui toit kasvatati ise ja üleüldse naised olid nii vinged, et tegid päev enne sünnitust veel heina (nagu mu vanaema) ?

Aga seljavalust rääkida, siis selle ma ise põhjustasin omale. Ilmselt pingutasin üle igasuguste jalutuskäikude ja asjadega, mida ma nagunii eriti teha ei tohiks. Lisaks veel see, et eile ma aitasin emal peo jaoks ettevalmistusi teha ja seal oli ka küürutamist üsna palju. Eks pean nüüd ekstra rahulikult võtma natuke aega..

Leave a Reply

