Beebiblogi · Rasedus

19. rasedusnädal

550_week19_mango101995893
Foto: Parents.com

Mango – beebi on 20-25 cm pikk ja kaalub 230 – 300g.

Sümptomid: ..

Nädala jooksul mõeldud mõtted:

Esmaspäeval sain tööl juhatajaga kokku. Ta arvas, et igaks juhuks võiksingi ma päriselt koju jääda. Et nagu poleks kergemat tööd anda ja saangi haiguslehel olla kuni dekreedi algusini, sest ta arvas, et kui juba selline asi on olnud, siis ei tasu riskida, et ma omale (jälle ?) tööl liiga teen. Eks ta ju tegelikult on jah nii.. Niigi on kogu aeg muremõtted peas, naudi siis midagi siin.

Kolmapäeval pidin ämmaemandale helistama, et veel nädalake haiguslehte saada enne puhkust, aga kes telefonile ei vastanud oli jälle ämmakas ise. Nojaah. Eks ma siis pean järgmine kolmapäev helistama ja küsima, kas nii üldse antakse haiguslehte, et möödunud nädalaks.

Lisaks peaks ma küsima nende NoSpa tablettide kohta. Ma nüüd siin paar päeva hommikul kõhuvalu/toonustega ärganud, no ei ole meeldiv, aga niisama oma targa peaga ei julge neid tablette võtta ka. Pole need ju tegelikult rasedatele soovitatavad, hoolimata sellest, et haiglas neid kolm korda päevas sõin.

Lisaks tahaks teada kui pikk on see jalutuskäik, mida ma teha ei tohi. Tahaks Lottemaale minna nüüd jõulde ajal, piletidki juba ammu ostetud, AGA seal vist peab ka kõndima ja äkki seda on siis ikkagi liiga palju. Ja siis ma tahaks veel Lennusadamasse minna, aga seal peab ka kõndima.

Spa’sse tahaks ka minna. Aga järjekordselt ei tea ma, kas see ikka on hea. Mullivann vist ei pidanud olema, aga no äkki on seal muud ka. No ma ju tea ! Ja kes see teine mulle ikka nõu oskab anda kui ämmakas. Mu oma loogika järgi teeks ma kõike ja kuulaks samal ajal siis oma keha ja arvestaks enesetunnet, aga enne seda verejooksu polnud mul ka mingeid erilisi vaevusi. Seega – ei julge riskida enam..

No miiiiiks ma ei võiks olla üks rahulik ja õnnelik rase ?! 😀

Leave a Reply

