Küsimused-vastused · TAG

Jõulune Tag

Kuna jõulud on peaaegu siin, siis mõtlesin teha väikese Christmas Tag‘i. Mõte Briti blogist ja küsimused Internetist.

1. Mis on Su lemmik jõulufilm ?

Love Actually ja siis Eesti omadest meeldib mulle Lepatriinude jõulud.

2. Kas Sul on kunagi olnud valged jõulud ?

No üldiselt Eestis vist iga aasta on. Ühesõnaga valgeid jõule on kindlasti olnud tunduvalt rohkem kui musti. Siia põhjamaade oludesse sobib vastupidine küsimus rohkem. Neid on teadlikult olnud siiani ainult üks olnud, siis kui ma Eestis ei viibinud. Siin aga ma ei mäleta. See aasta ehk “veab”..

3. Kus Sa tavaliselt oma pühad veedad ?

Varem veetsin neid oma perega koos, nüüd on meil kombeks pigem aastavahetusel koos istuda ja päris jõulupäeva veedame peika perega.

4. Mis on Su lemmik jõululaul ?

Wham – Last Christmas

5. Kas Sa avad kingitusi Jõululaupäeval ?

Tuleb ette jah. Varem kui meil Jõuluvana käis, siis avasime alati siis. Kui kingid kuuse all olid, avasime pigem vist 25.dets ? Ei mäletagi enam täpselt. Lisaks väiksena saime nö Näärivanalt ka kinke, mida avasime siis 1.jaanuari hommikul (?).

6. Kas Sa suudad nimetada kõik Jõuluvana põhjapõdrad ?

Nope. Rudolfit tean ainult.

7. Millist pühadetraditsiooni Sa ootad enim sellel aastal ?

Ei ühtegi. Pole midagi nii erilist, mida oodata. Lihtsalt seda, et saaks perega koos olla.

8. Kas Su jõulupuu on päris või kunst ?

Päris. See aasta siis selline:

2015-12-21 02.07.07 1

9. Mis on Su kõigi aegade lemmikuim pühadetoit/maiustus ?

Emme tehtud kringel. Ja muidugi mandariinid !

10. Ole aus: kas Sulle meeldib kinke teha või saada ?

Meeldib teha, sest mulle meeldib näha rõõmu nende nägudel, kellele ma kingi teen. Saada meeldib ka, sest siis mul on tunne, et minu peale mõeldakse.

11. Mis on parim jõulukink, mille Sa saanud oled ?

Eks kõik kingid ole sel hetkel kõige paremad tundunud, aga tagantjärgi ma küll ühtegi ei mäleta enam.

12. Milline oleks Su unistuste sihtkoht pühade veetmiseks ?

Tahaks näha seda kuulsat New York’i jõulupuud, aga kuna mulle iseenesest seal väga ei meeldinud, siis vaevalt ma ekstra selle pärast sinna ka kunagi uuesti minema hakkaksin. Ei tahakski tegelikult kuskile minna. Kuna jõulud on mu jaoks ikkagi selline perekeskne püha, siis kodus on ikka kõige parem. Ükskõik millises.

13. Kas Sa oled kingituste pakkimised “kõva käsi” või pigem ei ?

Ma tavaliselt lähen kergema vastupanu teed ja kasutan kingikotte, aga saan üsna hästi hakkama ka pakkimisega. Kuna sellel aastal on mul aega maa ja ilm, siis otsustasin kõik kingid eriti hoolikalt ära pakkida.

14. Kõige meeldejäävaim pühademälestus ?

Kui ma väike olin ja vanaema veel omale ka kuuse tuppa tõi (ikka selline maast laeni), siis meil oli elektriline majake, mis alati kuuse all oli ja mille ees ma siis võisin lõputult istuda akendest sisse piiludes, kuidas kujuteldavad päkapikud ühest toast teise käivad.

15. Kuidas sa said teada tõe Jõuluvana kohta ?

Pole aimugi. Ma isegi ei tea kui vana ma siis olla võisin.

16. Kas sa annad Uusaasta lubadusi ja kas sa pead neist kinni ?

Ei anna, sest kinni nagunii ei peaks.

17. Mis muudab pühad sinu jaoks eriliseks ?

Ei olegi midagi kindlat. Lihtsalt koos 1.advendiga saabub (tavaliselt) hinge ka see eriline tunne. Vahepeal see natuke lahtub ja siis tuleb uue hooga taas. Ma pole küll kunagi eriline lumearmastaja olnud, aga ometi on aastat üks kuu, kus lumi lausa peab maas olema – muidugi detsember – ja ma olen üsna pettunud kui seda siiski ei ole. Nagu see aasta. Pole vahet, suvi või talv, ilm ikka sama.

Leave a Reply

