18. rasedusnädal – haigla #2 ja UH #3

550_week18_sweetpotato101995894
Foto: Parents.com

Maguskartul – beebi on endiselt kuni 20 cm pikk, kaalub umbes 230 g.

Sümptomid: liigsed emotsioonid

Nädala jooksul mõeldud mõtted/ tuntud tunded:

Nagu eelmise nädala kirjutisest välja võis lugeda, alustasin seda nädalat ma haiglas. Laupäeva (12.12) hommikul äratati mind kohe süstiga. Teate paremat viisi ärkamiseks? Mina küll mitte.. Uue laari tablette sain ka. Hommikul küsiti, kas ikka veritseb. Sain vastata, et nüüd ainult määrib. Laupäeva õhtuks polnud õnneks sedagi.

15-12-11-16-43-03-238_deco

Kui UHs arst ütles, et beebi mürgeldab, oleks ma juba niii väga tahtnud neid liigutusi tunda. Oleks südamele varem rahustust saanud ilmselt. Üleüldse ei jõua ära oodata, millal ma ükskord reaalselt aru saan, et oh see ongi see. Aegajalt ikka ühtteist seal toimub, aga ei tea mina, kas see on beebi või minu sooled. 😀

Mõtlen, et võib olla oligi see verejooks selle mõttega, et keha arvas, et aitab sellest rapsimisest, võta aeg maha ja ole rahulikult. Kuigi ma omast arust tööl midagi kontimurdvat küll teinud pole. Raskusi tõstavad teised jne. Võib olla lihtsalt liiga pikad ja pingelised päevad. UHs arst ka küsis mu töö kohta. Ämmakas ka haiglas küsis, kas oli tööpäev ja kas tegin midagi teisiti kui tavaliselt. Võib olla siis ikkagi selle tõttu? No ilmselt on see nüüd lõpetatud. Beebi eluga ma siin küll mängima ei hakka..

Kõigile üllatuseks lasti mind juba pühapäeval (13.12) koju. Selle koha pealt siis veel ei saanudki targemaks, miks ja kust kohast. Kodus oli hea olla. Aga pisike murepilv hõljub kogu aeg mul pea kohal.

Töölt sain jälle haiguslehe, kuu aega oligi juba piisavalt pikk aeg tööl käimiseks. Siis tuleb veel puhkus ka. Ei tea, kas üldse enam tööle lähen..

Esmaspäeval (14.12) oli mul jälle UH ette nähtud, seekord plaanipärane kuna triple test’is oli üks näitaja natuke kõrgem kui oleks võinud olla. Nüüd leidis arst selle hematoomi (suurusega 7,55 x 2,88 cm) ka, kust see veri pärines ja hoiatas, et võib veel tulla. Muud midagi muret tekitavat ta ei näinud. Lootevee uuringut (millele ma siin ka korra mõtlesin) mulle ei tehta nagunii, sest mul on suur katkemise oht. Kästi rahulikult kodus olla ja soovitatavalt mitte midagi teha – pikki jalutuskäike ette võtta ei tohi, raskusi tõsta ei tohi, seksida ei tohi..

Selle triple test‘i positiivse tulemuse kohta ta ütles, et vabalt võisid mingid hormoonid paigast ära olla (sest nädal peale seda oli kohe verejooks) ja ei tasu seda 100% tõesena võtta.

Guugeldan, palju ma guugeldan, aga kõik arutelud hematoomi teemal on sellised, mis on juhtunud enne 12.nädala täitumist ja siis olen siin mina enda omaga 18.nädalal. Ja muretsen. Haiglas oli oluliselt julgem olla kui nüüd kodus istuda. Loodetavasti imbub ise ära kuskile ja rohkem ma sellele mõtlema ei pea, aga tegelikult peaks vist kõigeks valmis olema.

Ükspäev ma hakkasin heegeldama. Beebitekki. Üsna teraapiline tegevus on. Eks ma teen ta üldiselt valge, mõnede roosade ja siniste triipudega. Sisetunne küll ütleb, et ma peaks ikka ainult üht neist kahest kasutama, aga las ta siis praegu olla sedasi. Ma ilmselt jõuan neid siin kodus istudes 5 tükki teha nagunii.

Sellega seoses jäin ma mõtlema, et kuna ma nüüd oma UHs ära käisin, siis seda 20.nädala oma ma enam ei saa. Vist ? Sest samas praegu mõõdeti-vaadati pisike igat pidi üle ka. See aga omakorda tähendab, et ma peaks ikkagi aja kuskile tasulisse kirja panema. Saaks äkki lõpuks teada ka kumb ta on. Kuigi ega väga ei kipita praegu selle teadmisega 😀

15-12-18-11-18-56-229_deco
Mulle tundub kõht päriselt palju suurem kui pildil..
Leave a Reply

