15. rasedusnädal

550_week15_apple101995883
Foto: Parents.com

Õun – beebi on u 9-10 cm pikk ja kaalub u 27-57g.

Märkamatult olen jõudnud juba 2.trimestrisse. Uut ja huvitavat pole midagi. Vahepeal ikka iiveldab. Ma ütleks, et õnneks selliselt, et see kõik ikka tuleb välja ka, mitte lihtsalt pole pidev raseduspohmakas. Siis ma läheks küll vist hulluks.

Mu esimene öövahetus jäi ka sellesse nädalasse. Enne seda oli mul terve päev halb olla ja siis terve öö tööl ka takkaotsa. Õnneks tõi üks töökaaslane lahtikäiva tugitooli sinna ja sain pikali visata vahepeal. See päästis ilmselt hullemast. Aga niiiiii raske oli..

Kõik liigesed ragisevad ka iga mu liigutuse ajal.

Kohutav tüdimus on ka kõigest. Mitte midagi teha ei viitsi, ei jaksa ja ei taha. Kui saaks, siis ma keeraks ennast nagu karu talveunne ära ja ei ärkaks enne järgmise aasta mai kuud.

Tööajast ka juttu natuke. Leidsin Haigekassa kodulehelt sellise lause selle “kergemale tööle üleviimise” kohta, et hüvitatakse palgavahe, mille võrra inimese palk on väiksem eelmise kalendriaasta ühe kalendripäeva keskmisest tulust. Kirjutasin neljapäeval kirja juhatajale ära ja siis märkasin, et ta on mulle üldse ainult ühe öö detsembri graafikusse pannud. Puhkuse tahan ka nagunii veel võtta. Võib olla pole üldse vaja seda “kergemat tööd” praegu ? Sest dekreeti saan ma minna kuskil märtsi alguses/keskel juba ja enne seda saan veel käesoleva aasta eest ka puhkuse välja võtta, mis tähendab, et ma väga palju ei peagi enam tööl käima ju..

Leave a Reply

