14. rasedusnädal

Virsik – beebi on u 8-9 cm pikk ja kaalub u 20-27g.

Foto: Parents.com

Üllataval kombel algas see nädal taaskord iiveldusega, mis viimati külastas mind kaks nädalat tagasi. Ilmselt juhtus see suurest hirmust tööle mineku ees. Aga nagu mul oleks valikut olnud..

Esimene tööpäev möödus normaalselt. Õhtuks ma olin omadega läbi nagu “läti raha” –  jalad valutasid, selg valutas, kõht valutas (või no oli selline pinges ?). Oeh.

Teine tööpäev oli samasugune veniv ja väsitav. Õhtul kukkusin voodisse ja olin surnud. Selg valutas veel järgmine päev ka.

Viimasel ajal on need pisarakraanid ka päris lihtsalt valla päästetavad. Vaatan mõnda armsat videot – nutan. Vaatan kurba videot – nutan. Vaatan lihtsalt mõnda ilusat pilti – nutan. Ükspäev nutsin siis kui I. ütles, et ööseks koju ei tule. Ma olin päeval ta jutust aru saanud, et tuleb ja kui siis vastupidine selgus, oli pisaraid kui palju..

Vahepeal on tunne, et oleks vaja kõhtu hirmsasti sees hoida, et kuskilt midagi ei punnitaks, aga siis tuleb mulle jälle meelde, et ah mida, ma olen ju rase. Las punnitab terviseks ! 😀

Nädala lõpetab ka iiveldus ja kohutav seljavalu pikast tööpäevast.

Leave a Reply

