13. rasedusnädal

Foto: Parents.com

I. räägib mulle kogu aeg, et tema tahaks poega, aga ometi ainus nimi, mille ta mulle siiani välja käinud on, on tüdruku nimi – Andra. Mina muidugi hakkasin kohe virisema, et mulle see nimi küll ei meeldi. Lisasin muidugi juurde, et samas ma olengi jumala kindel, et me ei saa mitte kunagi kokkuleppele ja meie laps saab omale kaks nime – ühe minult ja teise Ilmarilt. Muidugi siis seisame järgmise “probleemi” ees. Kumba nimi saab esimese koha ? Ma ei taha sidekriipsuga nime, tahan, et mõlemad oleks eraldi. Oeh.. Meil läheb veel keeruliseks. Samas aga kassi nimes me ju saime üksmeelele ja see on oluliselt väiksema tähtsusega. Või siis just selle pärast, et pole kellegi asi, mis Miku nimi on, aga lapsega on teine asi.. See on kõigi asi.

Nagu me ükspäev rääkisime emaga Perekooli ja selle kohutava ussitamise teemal. Ma ütlesin, et enamus neist “inimestest” kasvatavad uusi inimesi. Ema ütles, mis mul neist. Aga MINU laps peab nende uute “inimestega” koos ühes maailmas elama ja see on see, mis minus ebakindlust tekitab.

Veel kord nimedest rääkida, siis poiss jääb minu poolt küll vist nimetuks, sest mul on peas olnud alati ainult tüdrukute nimed. Oeh..

Emaga toidupoes käia on täiesti võimatu. Ükskõik, mis mina riiulilt valin, tema võtab ja loeb, mida kõike need sisaldavad. Ma ükskord vihastasin ja küsisin, et mis ma pean sünnituseni tatart närima või !? Edasi ka muidugi.

Kolmapäeval (11.11) käisin ämmaemanda vastuvõtul. Sain lõpuks ometi beebi südamelööke kuulda. Nii lahe ! Lisaks sain saatekirja triple-testile. Vererõhk teeb ka natuke muret talle. Ülemine number on ok, aga see alumine kipub pisut üle piiri minema. Ütles, et järgmine kord veel vaatab ja kui ikka on kõrge, siis hakkan ilmselt mingeid tablette sööma.

Tööle lähen ka järgmine nädal. Juhataja pakkus mulle põhimõtteliselt 3 varianti – täiskohaga tööle (sealhulgas ka öövahetused), poole kohaga (ilma öödeta) või haigusleht. Mõtlesin siis alustuseks ikkagi neid öid ka proovida. Ämmakas ütles, et kui juhataja on nõus “kergemale tööle üleviimise” paberile kirjutama, et pool kohta ongi see kergem töö, siis maksaks haigekassa palgavahe mulle kinni. Eks pean arutama seda asja.

Leave a Reply

