Beebiblogi · Rasedus

12. rasedusnädal – UH #2 ja KV

Passion fruit – beebi on u 5,4 cm pikk ja u 14 g kerge.

Foto: Parents.com

Ma ei saa aru, kuidas need nädalad nii kiiresti mööda lähevad.

Selle nädala põhiline märksõna iivelduse asemel on kahtlemata valutav magu. Mitte kõrvetised, vaid just selline ülinõme tunne/valu, mida ma isegi kirjeldada ei oska. Vahepeal ajab see mind isegi öösel üles ja siis ma seal vaevlen. Ühtepidi olla ei saa, teistpidi ammugi mitte.

Kui ma nüüd ära sõnun, siis on halb, aga see nädal pole ma kordagi pidanud WCs potti kallistades aega veetma. Vahepeal iiveldab küll, aga mitte nii hullult. Ptüi ptüi ptüi.

Eile käisin ultrahelis. Kuklavoldi mõõtmine oli. Kahjuks räägivad nad seal mingis oma keeles, millest keegi teine ilmselt mitte kunagi aru ei saa. Aga no nii palju mulle ikka öeldi, et 2 kätt ja 2 jalga ning kõik on hästi. Nojah, eks ma siis usun teda. Õnneks ikka vahepeal pöörati ekraan mu poole ka. Sain oma silmaga kätele-jalgadele ja punnis kõhule pilgu peale visata.

Ilmselt on asi nüüd sealmaal, kus ma peaks hoogsalt hakkama seda kõike FBs jagama ja kuulutama. Aga not gonna happen..

Naljakas on mõelda, et mu sees kasvab üks pisike tikutopsi suurune põnn. Hämmastav..

Leave a Reply

