11. rasedusnädal

Mu oma isiklik brüsseli kapsas.

Foto: Parents.com

Märkamatult on järjekordne nädal mööda läinud. Ega midagi erilist polegi öelda. Sain kolmapäeval lõpuks ämmaka ka kätte, nüüd vähemalt jälle haiguslehel ja õnneks eelmisest kolmapäevast alates. Nüüd on palju parem kodus istuda kui ma tean, et ma raha ka ikka saan selle eest. Ämmakas muidugi arvas, et võiks nagu hakata üle ka jube minema see iiveldus. Ma arvan sama jah, ma ei jaksa enam. Ämmakas arvas, et eks 11.nov vaatame seda haiguslehe asja edasi, kui teda jälle külastan. Lõputult ei saa ju ka kodus olla.. Pool sellest nädalast on olnud halb, teine pool parem. Vähemalt pole iga päev surm silme ees. Ptüi ptüi ptüi..

Endast peaks ka vahelduseks mõne pildi tegema, eks ?

Emme rääkis, et üks ta tuttav oli 3D ultrahelis juba 12. nädalal lapse soo teada saanud. Tahaks ka minna, aga no ilmselt alles detsembri alguses või nii, ma mõtlesin. Hakkasin eile siis uurima neid ja pidin hindu vaadates pikali kukkuma. Detsember on nagunii selline “rahamaias” kuu. Ema ütles, et ma läheks siis jaanuaris. No selleks ajaks olen ma ilmselt juba kohalikus UHs ka teada saanud, kas poiss või tüdruk. Mis ma siis enam sinna ronin ?

Leidsin kaks kohta, kus seda tehakse. Üks on see kuulus Šois (LINK), kelle kohta ma olen palju kiidusõnu kuulnud. Ei tea, kas need pildid on illustratiivsed või saab tegelikult ka nii ilusad ? Iga kell läheks kui sellised pildid pärast kaasa antakse..

Teine variant on Elite kliinik (LINK). Seal on veel kaks erinevat arsti ka, kellest üks on kallim kui teine. Sealseid pilte olen ma tihti näinud, midagi ilusat nendes küll ei ole. No palun vabandust 😀

Keegi soovitada oskab ?

Leave a Reply

