10. rasedusnädal

Seekord on viljaks kumquat. Ma ei tea, mis see on. Teine variant on kuivatatud ploom.

Foto: Parents.com

Mitte midagi uut vist lisada hetkel ei ole. Vahepeal peaks mõne pildi endast tegema. Valin hoogsalt siin turvahälli. Jah, juba. Aga no nagunii ma ei tea veel, kumbast soost see beebikene olema peaks, seega osta ei ole veel midagi. Emme arvab, et on poiss, sest mul on nii halb olla kogu aeg. Ta ütles, et temal pole ühegi tüdrukuga nii olnud, aga poisiga see-eest oli. Samas muidugi kõik inimesed nagunii reageerivad asjadele erinevalt ja selle järgi küll ei tea midagi.

Sõnun nüüd ära raudselt kui ma ütlen, et täna on 3. päev järjest täitsa ok olla. Ptüi ptüi ptüi.

Perearst lõpetas haiguslehe teisipäeval ära, kolmapäeval pidin ämmaka käest uue saama, aga kes ei võtnud telefoni vastu.. oli ämmaemand. Ei no tänks. Eks püüan homme uuesti, siis tagantjärele ka.

Täna öösel ärkasin jälle üles, nagu viimased nädal (või lausa 2 juba) ja läksin sööma. Siis mõtlesin küll kui hea on tööl mitte käia, sest kui ma ärkan ikka kell 6 üles (või täna pool 5), siis ei oleks väga mõtet enam magama minna. See aga omakorda tähendab, et ma lõunaks olen kutupiilu ja suudan mõelda ainult uuesti magama minemisest. Ja õhtul kell 10 on ka silm loojas juba. See vist pidavat ka üle minema kui ma sinna kuskile 12. nädala kanti jõuan.

2 thoughts on “10. rasedusnädal

Leave a Reply

