8. ja 9. rasedusnädal – UH #1

8. nädalal peaks olema beebi kidney bean‘i suurune. Mingisugune oakene ühesõnaga.

Foto: Parents.com

9. nädalal on beebi kirsi suurune.

Foto: Parents.com

Algas (loe: jätkus) iiveldusega. Märkimisväärseteks sündmusteks oli esimene arstilkäik, kus arst arvas, sinna allapoole vaadates, et tundun täitsa rase jah. Hakkasin isegi naerma selle peale.

Reedel (09.10) käisin andsin vereanalüüsid, enne pidi muidugi söömata olema ja seega ma olin keskmisest pahuram, sest paha oli olla kui süüa ei saanud kohe.

Peale seda käisin esimest korda ultrahelis. Kõhu pealt ei näinud ta midagi ja käsutas mu pukki, et seespidiselt vaadata. Liiga palju infot, eks ? Ma enne isegi ei teadnud, et sedasi ka tehakse..

Kui enne ei olnud veel ikkagi päriselt kohale jõudnud, et ma ikka olengi rase, siis no nüüd on küll niiiiii awesome tunne. Nägin, kuidas süda lööb, pisike täpike väreles seal. No ei ole sõnu kirjeldamaks, ise peab ikka tundma. Eks ?

2015-10-09 11.08.31 1

Kolmapäeval (14.10) käisin ennast siis lõpuks arvele võtmas. Nüüd ikka ametlikult ka rase. Muudkui jooksutavad seda ennast niigi halvasti tundvat rasedat..

***

Eile rääkisin juhatajaga ka. Küsis, kas minuga on mõtet arvestada praegu või ei ole. Jõudsime järeldusele, et võtab ikkagi uue tüdruku tööle ära. Kui ma arvasin, et ma ikka tahaks veel tööle ka ikka minna, siis ta ütles, et temal kergemat tööd anda ei ole ja seega tema jutu järgi peakski ma nüüd kuni maini kodus istuma ning siis nagunii edasi ka olema. Üks töökaaslane arvas selle peale aga, et kui ta uue nagunii minu asemele juba võtab, siis miks too ei võiks minu eest neid minu öid siis teha. Juhataja ütles, et teised ei pea sellepärast kannatama. Et põhimõtteliselt kui mina öösel tööl käia ei taha ja tahan rase olla hoopis, siis istugu ma aga kodus. No ma ei tea..

Kas tegelikult ka keegi saab keelata mul tööl käimist ? 

Leave a Reply

