Beebiblogi · Rasedus

Kuni 7. rasedusnädal

Foto: Parents.com

7.nädalal peaks beebi olema väikese mustika suurune.

***

Alustame siis algusest.

Ühel laupäeval avastasin ma, et päevad on paar päeva hiljaks jäänud ja kuna ma muidu olin ka veel tujukam kui tavaliselt, siis I. käis peale, et ma igaks juhuks testi ära teeksin. Pühapäeva (13.09) hommikul enne tööle minekut ma seda siis tegingi. Kontrolltriip ilmus kiiresti ja tumedalt. Mõne aja pärast ilmus sinna hele hele teine triibuke. Pidin imestusest ja üllatusest istuli kukkuma, sest peale nii lühikest “proovimise” aega ei lootnud ma testil küll kahte triipu näha.

13.09.2015 | 4+2

Kuna eelmisel õhtul käisime sünnipäeval, siis ei hakanud ma teda üles ajama. Kirjutasin lihtsalt kirja ning jätsin elutuppa lauale koos testi ja mõni aeg tagasi ostetud bodiga. Tööl olles aga ei suutnud enam rahulik olla ja hakkasin teda sõnumitega pommitama, et ta peab KOHE üles ärkama ja suurde tuppa minema. Tänu sellele ma tema otsest reaktsiooni ei näinudki, aga no remonti lubas nüüd küll tegema hakata..

Sellele heledale triibule ma muidugi lootma ei jäänud ja teisipäeva hommikul tegin teise testi. Seal oli juba natuke tumedam triibuke. Mõtlesin, kas peaks lõpuks siis uskuma hakkama või ?

Lugesin, et esimese kuu jooksul peaks see õnnestuma 25% paaridest. No päris suur protsent jah, aga ma ei oleks elusees arvanud, et me ka sinna kuulume.

Aga nüüd siis enesetundest ja asjadest.

Kuuendal nädalal oli mu kõht on kogu aeg tühi. Ja ma tõesti mõtlen, et KOGU AEG.. Ja siis vahepeal tuleb neid ülemõtlemisi ja ülereageerimisi ka ette, AGA ma ise ütleks, et ma olen kogu aeg selline olnud.

Seitsmendal nädalal lisandus see, et vahepeal nagu ajaks iiveldama mingid asjad, näiteks liiga intensiivsed lõhnad. Ükspäev ajas isegi kohvi südame pahaks, seda pole enne juhtunud. Siis läheb ka süda pahaks kui pole mõnda aega süüa saanud. Mõni snäkk peab kogu aeg käepärast olema. Söögiisu on aga vähenenud.

Lisaks märkasin kogemata, et mingil hetkel võtsin ma 5-6kg alla. Nohu suutsin ka skoorida omale. Oeh..

Seitsmenda nädala lõpus jõudis kohale iiveldus kogu oma hiilguses. Pidin töölt haiguslehe võtma, sest mingil päeval ma olingi konkreetselt terve päeva WCs.

Leave a Reply

