Beebiblogi · Mõttekäigud

XXIX.IX.

Ma mõtlen, et tänapäeval on ikka päris keeruline rase olla. Nii palju asju on tõestatult ohtlikud sulle ja (eriti) lapsele. Ja kes ikka tahaks teadlikult oma tulevasele lapsele halba teha ?

Mingi aeg ma lugesin, et lõhnaküünlad ja õhuvärskendajad on kahjulikud. Ma olen neid terve elu kasutanud (või no päris pikalt vähemalt) ja nüüd järsku ei tohi. Ma armastan tuunikala, aga see sisaldab palju elavhõbedat ja ei ole üldse soovitatav rasedatele. No KUIDAS saab neid siis edasi kasutada/süüa kui on TEADA, et need pole head ? Ei saagi, vot ! Sest ei saa ju teadlikult halba teha.

Vanaema täna rääkis, kuidas tema päev enne mu ema sündi käis veel heina tegemas. Nojah, ma tahaks tänapäeval näha kedagi padurasedana heinapõllul või üldse mõnda rasket füüsilist tööd tegemas. Raskete asjade tõstmise liigitan ma samasse kategooriasse. Not gonna happen. Vaevalt siis keegi su käest küsis, kas sa ikka jaksad ja tahad. Tuli teha, mida tuli teha.

Ma ainult ohkan kogu selle asja peale ja mõtlen, et kas mõni ohutu asi ka olemas on või..

Leave a Reply

