15 asja, miks võiks iga noore naise kodus olla

Aili blogist leidsin järjekordse vahva tag’i, kui nii võib öelda.

1. Veiniklaaside komplekt, kus on 8-12 pokaali.

On ainult kolm pokaali ja needki nii suured, et pool pudelit mahub ära. Ei ole sellised suurema istumise/olengu klaasid, hirmus palju veini kuluks. Muidugi ma tahaks, et oleks olemas klaasid ja pokaalid kõigi erinevate jookide jaoks, AGA ei ole mul neid kuskile panna praegu. Võib olla ühel päeval ?

2. Vähemalt üks ilus vaip.

3. Korralik ja loogiliselt kujundatud töökoht.

Tööd mina kodus ei tee, üks korralik hobinurk on aga küll. Seal on arvuti (mis ei tööta), printer (põhiliselt kaartide skännimiseks), kast saatmiseks mõeldud postkaartidele ning kast ja albumid vastuvõetud postkaartidele. Close enough ?

4. Unikaalne leid kirbuturult.

5. Mugav madrats.

Uus madrats on much needed. Üritan ühe Dormeo meile varsti soetada. Aga need HINNAD !! Olete te neid näinud ?!

6. Vähemalt üks kunstiteos.

Mingi punane pildike siin seinal on. Loeme siis sinna kuuluvaks.

7. Üks elus asi.

Mees on, kass on. 3 taime oli ka, üks suri ära, sest ma unustasin seda kasta. Teine ja kolmas veel hingitsevad.

8. Fotod sulle kallitest inimestest. /

Ühtegi raamitud fotot ei ole. Albumid on ka ema juures, aga arvuti on pilte täis. Tinglikult võiks see ju sobida.

9. Väike õmbluskomplekt.

10.Nõudekomplekt külaliste tarvis. /

Mingit supererilist serviisi meil küll ei ole, aga nälga ei jää keegi, sest nõusid, millelt süüa, meil ikka jätkub.

11. Kohvi- ja/või teekann. /

Mitte töötav kohvimasin on olemas ja veekeedukann ka.

12. Vähemalt üks pudel vahuveini. ✗

13. Tugev ja usaldusväärne kööginuga. ✓/✗

Nüri on, vana ka. Peaks uue muretsema ?

14. Taskulamp. ✓

15. Usaldusväärne tolmuimeja. ✗

Sedasi ma seda ronti küll nimetada ei saa, uus on much needed, aga no eks ma ootan uut aastat või midagi. Kindlasti peaks olema see loomakarvade erifunktsiooniga vms, sest no meil on siin 2 karvast (mina ja kass), kelle juuksed/karvad on absoluutselt igal pool. Seal ka, kus nad olema mitte ei peaks.

Kokku 7 punkti.

Vähem kui pool. Hmm, ju ma siis ei ole noor naine. Üleüldse. Kus on kõik muud asjad, millega peaks ja võiks kodu sisustada ? No ma ei tea, külmkapid ja õmblusmasinad ? Et kui külalised tulevad, siis istume selle ilusa vaiba peal ja vaatame maali seinal ? No süüa/juua saaks nagu ka, aga pliiti pole ju.. Nojah, ma ikka vist olen rahul sellega, mis meil on.

Categories TAG

Leave a Reply

