Raamat

Need võrratud raamatud..

Millalgi aasta alguses helistas mulle üks noormees, kes tutvustas mulle Elisa raamatu “piirituid” võimalusi. Alguses see app lihtsalt seisis mul telefonis ja tahvlis niisama, niisama maksin ka.

Mingil hetkel aga avastasin, et seal on tegelikult ka nii palju häid raamatud. Näiteks “Minu … ” sarja raamatud ja palju palju muud tõlkekirjandust. Mulle meeldib lugeda, on alati meeldinud, aga ma ei mäletagi enam, millal ma viimati hoidsin käes päris paberist raamatulõhnalist raamatut. Tahvelarvutis lugeda on kuidagi palju lihtsam, ja khm khm, seda on ka tööjuures päris mugav teha.

Saaks sinna nüüd ka tsitaatide märkimise võimaluse, oleks päris hea, sest ma leian pidevalt häid ütlusi, mille tahaks kuidagi salvestada.

Ma mäletan küll, kuidas ma kunagi väikesena iga nädal mitu korda mööda raamatukogu jooksin, sest kõik laenutatud raamatud sain liiga ruttu läbi. Ning ma mäletan, millise tuhinaga hakkasin ma lugema raamatud kui ma USA’s olin. Tulin tagasi ja kogu lugemine jäi kuidagi tagaplaanile..

Nüüd siis jälle taasavastan lugemisrõõmu. Mõnel õhtul kohe nii innukalt, et isegi magama pole aega minna ja loen poole ööni. Nagu kunagi väikesena. Mõnus on. Aga samas ikkagi igatsen käes hoida seda Päris raamatut.. Liigne mugavus, ilmselgelt.

Seoses sellega, et lugeda on nii mõnus, olen üle pika aja seadnud ka omale väikese eesmärgi lugeda aasta lõpuks 15 raamatut, mida muidugi ei anna võrrelda mu USA aja eesmärgiga, mil selleks numbriks oli 67.

Goodreads on selline vahva koht, kus saab selle kõigega järge pidada.

Leave a Reply

