Mured kassiga

Kas kass saab armukadedust tunda ?

See on ainus asi, mis ma oskan tema käitumisele seletuseks tuua. Viimasel ajal on meil suured probleemid sellega, et ta pissib igale poole mujale kui oma liivakasti – vannitoa vaibad ja koridori vaip on lemmik kohad. Viimasel ajal olen ma aga märganud, et peika maas vedelevad riided on ka päris “toredad” asjad tema jaoks. Minu asjad vedelevad ka mõnikord põrandal, aga nende peal ta lihtsalt magab, mitte midagi muud.

Samas aga on see probleem siis ka kui peikat kodus pole. Kui asi oleks temas, siis oleks ta ju hea kiisu kui teda pole ja kiusaks ainult siis kui ta kodus jälle on. Või siis on nende kahe vahel juhtunud midagi, mida ma ei tea ja mille tõttu Miku nö kätte maksab siis ?

Tahaks olla mingisugune kassilausuja või midagi, et saaks aru, mida ta endast mõtleb, sest no ma ei jaksa neid asju pesta nii palju kui tema need jälle täis laseb..

On keegi sellise probleemiga tuttav ?

Leave a Reply

