Unustatud mõisad 2015 #3

Tänasega tõmbasime meie selle aastasele mõisate külastustele joone alla, kuna järgmise (ja ühtlasi viimase) külastuspäeva ajal ma olen tööl.

Esimene mõis, mida külastasime, oli Puurmani mõis.

Edasi võtsime suuna Kuremaa mõisa poole.Üllatusega avastasime, et praegu toimub ka Jõgevatreff, mille tõttu me põhimõtteliselt mõisa sisse ei pääsenudki, leppisime väljast vaatamisega.

Kõik viidad juhatasid tuuliku juurde, mis oligi appi palutud selle pärast, et lossis oli Jõgevatreffi staap. Nojah, mis siis ikka.. Ehk järgmine aasta veab rohkem.

Täna käisime kolmekesi.
Kuremaa loss sarnaneb pisut Suure-Kõpu mõisaga, kuna omanikud olid sõbrad..

***

Kokku jäi meie saagiks 11 mõisa 25st, mis minu enda meelest on päris tubli tulemus, sest loosimises osaleb 10 mõisa külastusega. Mina ära ei saada seda, sest no ma nagunii kunagi ei võida (sest ma ei osale, eksole) ja mulle meeldib asju mälestuseks hoida.

Leppisime kokku selle ka, et järgmisel aastal kindlasti külastame Lõuna-Eesti mõisaid, kuhu me sellel aastal (hoolimata plaanist) ei jõudnudki.

Kolme külastuspäeva jooksul läbisime kokku umbes 700 km. Oleks järjest sõitnud, poleks nii palju olnud ilmselt. Oleks.. poleks.. Päris palju läbitud kilomeetreid igal juhul.

Leave a Reply

