fotoblogi · Kus ma käisin/Mida nägin · Puhkus

Puhkus 2015 #2

Hommikul ei saanud asju piisavalt kiiresti kokku pandud, et ainult minema saada sealt. Olime kindlad, et teist ööd me küll enam telgis ei veeda, vaid sõidame nii palju, et saaks koju ära.

Esimene külastus oli meil Räpinasse, mitte minu nõudmisel, vaid ilmselt peika on lihtsalt kuulnud piisavalt, kui tore ja lahe seal oli ning kuidas ma tahan talle seda ja toda näidata.

Mõnus oli külastada kohta, mida ma juba tunnen ja seega ise “giid” saan olla.

Sillapää loss

Paisjärv
Kool on vahepeal värskenduskuuri läbinud.

Vahepeal käisime söömas ka. Tahtsin küll minna Puuriida pubisse, aga see avati alles kell 11 ja me olime nälga suremas ning valisime hoopis Turist’i. Söögid saime päris ruttu kätte, aga magustoitu pidime küll 100 aastat ootama, isegi taldrikuid ei koristatud vahepeal eest ära kuigi teenindaja jooksis 110x mööda meist. Muidu olid söögid mõnusad.

Processed with VSCOcam with g3 preset
Mul oli soe kanasalat ja peikal šnitsel.
Magustoiduks pannkook jäätisega.

Peale sööki lohistasin ta veel kollektsiooniaeda ka jalutama.

20150722_113406

Edasi võtsime suuna Valga poole ning sealt edasi põikasime Lätti ka.

Strenči linnake
Processed with VSCOcam with f2 preset
Läti Coca-Cola

Sõidu ajal jõudsime järeldusele, et veedame siiski ka selle öö telgis. Valituks osutus Krapi telkimisala. Seekord oli kõik palju hubasem ja mõnusam. Väljas oli küll meeletu tuul, aga telgi varjus istudes oli nii hea olla. Lisaks tähistasime pisikeselt ka meie 2 aasta täitumist. Või no täpsemalt 2 aastat kokkukolimisest, sest päris sellist kuupäeva meil muidu polegi. Laagriplatsist pilti ei teinudki, aga jõime Lätist ostetud siidrit/õlut ja käisime rannas jalutamas.

Seekordne hommik oli hoopis palju mõnusam. Mõlemad olime palju puhanumad ja paremas tujus.

Kodus võttis meid vastu Miku, kes pidas meile pika kurja kõne nii kui me ukse lahti tegime. Kui ma ta siis sülle kahmasin, ei tahtnudki ta kohe maha, nagu tavaliselt. Pärast ei lahkunud päev otsa mu kõrvalt.

Kodus panin enam vähem marsruudi kirja. Selline ta siis sai.