Puhkus 2015 #1

Otsest plaani meil polnudki, et oh lähme sinna ja teeme seda. Vaatasime käigu pealt, kuidas kujuneb. Siin esimese päeva kokkuvõte. Pikka juttu pole. Vaadake parem mõnda pilti 🙂

Esimene peatus oli Kundas, käisime Kunda Tsemenditehases.

Lõunasöök Põdra pubis – minul pannkoogid hakklihaga ja peikal mingi pasta

Edasi viis tee Ida-Virumaale, Valaste joa juurde. Või no sinna, kus see juga tavaliselt on. Pressisin välja lubaduse seda uuesti külastada – talvel külmaga ja/või kevadel suurveega.

Mulle jubedalt meeldib igal pool ronida ja turnida, peiks oli minuga päris hädas, sest talle see üldse ei meeldi.. Ja kui ma ikka üle nende servade alla piilusin, siis haaras ta mul käest pidevalt kinni.

Valaste juga võime ainult ette kujutada.

Siis võtsime suuna Sillamäe jm sealsete kohtade poole. Lõpuks käisime hoopis Viivikonna kummituslinna vaatamas ja Narva ei jõudnudki, sest kell oli juba palju ja ööseks pidime Peipsi äärde jõudma.

Viivikonna

Tagasiteel põikasime läbi Päite pangalt. Sain natukene turnida jälle.

Minu suurel nõudmisel astusime läbi ka Kuremäe kloostrist. Niipea kui me kloostriväravatest sisse astusime, hüüdis meid eemalt üks vana naine, kes palus abi (ühe naisterahva oli ta juba leidnud), et ma tal teise käe alt kinni võtaks ja aitaks treppidest üles kirikusse sisse. Peikal paluti käimisraam aia äärde viia. Sain oma “kultuurielamuse” nagu ta seda nimetas.

Õhtuks jõudsimegi Peipsi äärde, Raadna telkimisalale. Panime laagri püsti ja hakkasime mõnusat õhtupoolikut nautima.

20150721_202306Öö telgis polnud muidugi suurem asi, aga vahepeal on täitsa tore sedasi olla ja käia. Vihma hakkas ka sadama ja see ajas mu umbes 10x öö jooksul üles. Lõplikult ärkasime poole 7 paiku ja pakkisime ennast ruttu kokku, et saaks ainult minema..