Aiajutud

Aiajutud vanaema aiast

Omal mul veel aeda pole, tuleb vanaema aiaga leppida, kuhu ma muidugi jõudumööda omaenda taimi ka istutan.. Hehehe.

Vanaema Flammentanz

Minu tundmatu kaunis esimene roosikene. Praegu küll väga Novalis‘i moodi ei tundu, mis ma korra mõtlesin (LINK). Oeh. Ega tegelikult ju vahet pole, mis ta nimi on, aga no ikkagi tahaks ju teada…

Emme tegi täna suurpuhastust ja palus mul ka oma kodinaid eest ära viia. Sattusin sirvima oma Aianduskooli materjale. Ette jäid ladina keelsed taimenimed jm sellised. Tekkis mõte, et mis moodi küll see kool üldse lõpetatud sai ja kas ma olen hulluks läinud, et ma tõesti tunnen, et nüüd oleks õige aeg uuesti kooli minna ja veel põhimõtteliselt sama asja õppima.  Oh jah. Lasen sellel mõttel nüüd järgmise aastani settida.. Aga tulevastele põlvedele sai see “hull” mõte jäädvustatud.

No, kuidas on näiteks aed-leeklill ladina keeles ? 😀

Leave a Reply

