Aiajutud · Kus ma käisin/Mida nägin

Need kaunid roosid..

Täna käisime Põltsamaa Roosiaias Roosipäevadel. Lahkusin sealt 3 kauni roosi võrra rikkamalt (ja päris suure summa võrra vaesemalt).

Peaksin vist hakkama omale päris roosipeenart kujundama.

2015-07-10-14-46-09_deco
Terracota

Telliskivipunane roos, mida pildilt pole vist väga aru saada. Silma jäigi ta mulle oma erilise värvi poolest.

2015-07-10-14-47-35_deco
Jubilé du Prince de Monaco

No mille muu järgi neid roose (ja üldse lilli) ikka valida, kui nende välimuse järgi. Imeline kahevärviline õis ! Kõrgus 70-80 cm, laius 70 cm.

2015-07-10-14-47-02_deco
Queen of Sweden

Tänane kõige kallim ost. Kuna põõsas oli keset peenart, siis eraldi õiest pilte teha ei saanud. Kõrgus 1 m ja laius 75 cm.

2015-07-10-14-59-30_deco

Oh see kaunis kaunis aed.. Elaks ma Põltsamaal, käiks ma seal vist kord päevas jalutamas.

***

2015-07-10-14-48-14_deco
Novalis

Lisaks uute rooside ostmisele, püüdsin ma ka tuvastada eelmisel aastal ostetud roosi. Muidu ma alati teen kõigest pilti, aga sellest miskipärast ei teinud. Nüüdseks on taime küljest kadunud ka silt, ilmselt vanaema töö. Varsti läheb õitsema, eks siis paistab, mis sealt välja tuleb, aga ‘Novalis’ tundub praegu sellele lähim olema. Ja kui ka ei ole, siis selle mõnusa lilla värvi tõttu pean ma ta mingil hetkel omale siiski muretsema.

Ei jõua ära oodata, millal ma saaksin istuda oma enda roosipeenra ääres ja vaadata kõiki neid kaunitare. Jah, Liia, üks kord maakas, alati maakas.. 😀

2 thoughts on “Need kaunid roosid..

Leave a Reply

