Telefon

VIII.VII.

Ma märkasin, et ma ei olegi veel jõudnud oma uhiuut telefoni kiita. Ostsingi selle LG G4 ära, millelele ma mõtlesin kui eelmiste telefonide TAG‘i tegin.

Esimeseks tooks kohe välja, et mul pole eluilmas olnud nii hea kaameraga telefoni. Ma olen ilmselgelt telefoniga pildistamise usku. Peegelkaamera seisab kapis ja mõnikord harva ikka võtan ta välja ka sealt, aga see on juba oma 7 aastat vana. Vanus muidugi ei ole määrav, ikka veel väga heas korras. Ah ma lihtsalt ei viitsi seda ringi tassida, ma arvan.

Igal juhul on mu uuel telefonil 16 MP kaamera, see on tükk maad enam kui mu peegelkaameral.

Kogu ülejäänud kupatus on ka super mõnus, aga kaamera oli mu jaoks suurim üllataja..

Kui ostmiseks läks, siis uurisin erinevaid kohti, sest ma teadsin, et punane nahk on ainus võimalik värv minu jaoks. Kaasa sai ka kuldse korpuse.

4LG_RedLeather_HighRes_600X400lg-g4-h815-32gb-gold-sk-distribucia-g4-gold-301136Ma olen niiiiii rahul ! 🙂

PS: Pildid Google’st..

Leave a Reply

