Kus ma käisin/Mida nägin · Türi

Türi aedlinna kohvikute päev 2015

Igal aastat 2.juulil toimub Türi linna sünnipäeva puhul selline vahva üritus nagu Aedlinna kohvikute päev. Ma ei tea, mitmendat aastat järjest see toimub, aga mulle oli see alles teine külastus. Tegelikult pidin ma tööl olema, aga õnneks sain vahetuse.

Eelmisel aastal oli ilm päris jahe, aga tükk maad parem kui selleaastane lagipähe lõõskav päike. Olen küll soojalembene ja lausa So Cal‘i päikese all elanud, aga ikka ei suuda ära otsustada, millega ma rahul olen.

Igal juhul eelmisel aastal sain ma Õunafestivali kohvikus maailma parimat õunakooki, mille retsepti ei ole ma suutnud siiani kuskilt välja kaevata. Sellel aastal ei söönud ma midagi sellist wow-efekti tekitavat. Aga väga tore päev oli see sellegi poolest. Kollaaž on juba Instagram’is nähtud. Eelmise aasta oma ka, eelmisel aastal, aga näitan siin ka.

Pilte on küll ainult 4, aga tegelikult külastasime sellel aastal 8 erinevat kohvikut. Palju neid eelmine aasta oli, enam ei mäleta kahjuks.

Edit: Leidsin üles eelmise aasta kohvikute kaardi ja sealt selgus, et külastatud sai 7 kohvikut.

IMG_20150702_202748
2015 – Rahvatantsukohvik, Õunafestivali kohvik ja PitsiPubi.
2014-07-02-17-39-02_deco
2014 – Üleval vasakul on Leedulanna kohvik ja all vasakul on Õunafestivali kohvik ning see valgega kook/tort ongi see, millest ma enne rääkisin. Vist.
Leave a Reply

