Unustatud mõisad 2015 #1

Laupäeval käisime emme ja nooremate õdedega Unustatud mõisade mängu raames Jäneda, Lasila ja Muuga mõisas.

Jäneda mõisa giid oli kõige parema jutuga mu meelest. Pilte palju ei teinud, sest ma unustasin kaamera maha jälle. Telefon ei tee nii häid kui ma tahaks.

PS: Nüüd uus telefon, see peaks tegema :).

IMG_4993
Lasila mõis

IMG_4992

Muuga mõis
Muuga mõis
20150629_104338
4 mõisa külastatud. Laupal tuleb mul tegelikult veel ära käia.

Autos läks meil jutt sellele, kuidas ma enam mitte midagi ei mäleta. Isegi seda mitte, mida ma varem veel mäletasin. Emme arvas, et peaks üles kirjutama hakkama, sest kunagi mingil sajandil lapselapsed tahavad ju ikka teada, mida ma kunagi tegin, kus käisin ja mida nägin. Ütlesin, et õnneks ma jõudu mööda ikka kirjutan blogi. Nojah, mitte just kõige tihemini. Aga no enamus aega möödub mul nagunii tööl.

***

Peikaga käisime viskasime pilgu peale ka Lehtse mõisale. Või no sellele, mis sellest järele jäänud on..

IMG_20150624_160206

Leave a Reply

