Kassijutud

Mure kiisu tervise pärast vol miljon

Nagu ühele “kanaemale” sobilik, ma pidevalt muretsen Miku tervise pärast. Mis nende lastega veel saaks kui ma juba kassi pärast nii palju muretsema pean ?!

Alles oktoobris oli tal põiepõletik peale mida vahetasin ma Josera kassitoidu Virbac’i vastu, sest loomapoe müüja ütles, et paremat toitu tema soovitada ei oska ja see ei tohiks küll enam seda tekitada.

Nüüd eelmisel nädalal (vist?) ma avastasin, et Miku on hakanud koridoris jalatsite peale pissima, peiks arvas, et seda sellepärast, et ta plätud on Ad Blue’ga koos, mis pidi olema kusihape (?) ja ta arvab, et keegi teine on sinna juba lasknud. Ei tea, kas kastreeritud kassid mõtlevad samamoodi kui teised ?

Siis ma läksin pühapäeva ööseks tööle, enne seda ma puhastasin ta kasti ja silusin pärast liiva ka ära. Tulin hommikul tagasi, kõik täpselt samamoodi. Peiks ütles, et ega ta ei mäleta küll, et Miku oleks käinud seal. Mingil hetkel ühe junni lasi, aga rohkem pole ta seal käinud.

Juba selle koridori laskmise värgi pärast võtsin ma appi “sõber” Google. Seal arvati, kas stress või (…pasunakoorid..) põiepõletik.

Eelmine kord (LINK) olid sümptomid teised.

Täna helistasin igaks juhuks Loomade Kiirabi valvetelefonile, et natuke nõu küsida. See tore tädi seal suutis mu natukene maha rahustada, et väga hull ei tohiks olukord olla, sest kõht ei ole kõva/suurem kui tavaliselt ja kass ei konuta nurgas ega ole loid. Ütles, et tal omal oli kassiga sama jama, et no ei pissi, kuni ükskord kass jäi vahele sellega, et pissis hoopis duššinurgas. Lühidalt ütles, et ma jälgiks ja kui tuleb mõni nendest eelnimetatud sümptomitest, siis arsti juurde saab alati minna, nad ju 24h avatud ka.

Vaatan, kuidas neljapäevaks on, käin hiljemalt siis kohaliku loomaarsti juures ära.  Loodetavasti pole midagi hullu. Ptüi ptüi ptüi.

Ma mõtlen, et mul oleks hea meel kui ma kuskil põrandal loigu sisse astuks. See oleks ka vist ainus kord elus kui selle üle õnnelik saab olla..

Muret rohkem kui rubla eest.

Leave a Reply

